Hva synes du om merkeklær til barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Vesla har en del merkeklær, da gjerne fra Hilfiger, gant og Ralph Lauren. Mye har vi fått i gave, noe har vi kjøpt selv. Synes det er ok å kjøpe merkeklær til barna, så lenge det er med måte. Mener det er viktig å lære dem "de viktige tingene" her i livet, og det innebærer IKKE å ha det rette merket på brystkassen, men hva som befinner seg under plagget. Jeg tror man kan lære barna gode verdier her i livet, enten de har en polo hest eller hello kitty på brystet. (Jeg foretrekker hesten fremfor Kitty- 2 åringen er ikke enig ;)

I skapet henger det en meget god blanding - alt fra merkene nevnt over, til Reima, memini, HM, cubus, lindex og kappahl..
Og har vi merkeklær på i bhg, er det selvsagt ingen restriksjoner på hva hun kan delta på!!! Klær skal brukes!!

Vi har litt merkeklær som f.eks guess, converse osv... Synes det er greit å kjøpe merkeklær, så lenge man har råd til det :)

Her kjøpes dyrere klær(bukser, gensere etc) kun på salg...gjerne 70% salg ;) Jeg er av den typen som synes det er bortkasta penger å kjøpe dyre klær kun pga.merke og utseende sjøl om jeg har råd til det, så de eneste dyre klærne som kjøpes her er dresser og sko/støvler der jeg veit man betaler for kvalitet :)

Back
Topp