Hva synes DU om dette navnet?

Jeg liker begge navnene hver for seg, men sammen ble det litt tungt, syns jeg.

OdaM skrev:
Nydelig, spesielt navn!:) Det likte jeg godt! 

Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker  navn som Thomas, Sebastian,  Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)

du vet at gjennomsnittsalderen på bv-brukeren er sånn ca 22 år??

OdaM skrev:

Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker  navn som Thomas, Sebastian,  Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)

Skjønner heller ikke hva alder har med disse navnene å gjøre - jeg liker disse MYE bedre enn Chrisander, Oleander, Emilian, Emilio, Milian osv... Og jeg er 26

Sanna Olea var fint, og spesielt, men ikke så spesielt at det ble rart og hørtes hjemmelaget ut emoticon

pent:)

Syns de tvar fint jeg.

Kjempetøft navn! Likte det veldig godt jeg, litt spesielt. Blir en selvstendig ung dame det der.

Fru ET skrev:
ikke noe for meg...

Sanna er greit, men ikke sammen med Olea, synes jeg :)

Fine navn begge to. Men som fleire andre her så synest eg det blei veldig tungt saman. Olea er litt "slitsomt" å uttale, så eg ville nok heller brukt det aleine.

Sanna "tåler" eit navn til, men då ville eg valgt eit andrenavn som er lettare å uttale.

Sanna er kjempefint. Ella også. Men når du får klistra på det Olea bak der, blir det tungt og altfor pompøst. 

Uvanlig gitt 

Men jeg hadde aldri tenkt i de baner til mine barn da 
Men er som de over sier, er DERE som skal like d og at barnet deres kler dette navnet

Syns det var litt tungt å si sammen, men navnene i seg selv var fine.
Hva med Alea?

Sanna synes jeg er fint, men Olea er ikke min smak. 

Begge navnene er nydelige, men synes to navn som slutter på a og er satt sammen blir litt tungt. Ville nok valgt Sanna først og deretter et navn som slutter på e.
F.eks. Sanna Eline

Dollface skrev:

OdaM skrev:

du vet at gjennomsnittsalderen på bv-brukeren er sånn ca 22 år??

Det har jeg ingen peiling på, men nå var det heller ikke det jeg mente ;-)
Mener at de fleste av de som IKKE liker navnet, er nok de som kun liker disse "vanlige, kjedelige" navnene. - og som sikkert er i 30- 40 årene!

Tungvindt.

Sanna er kjempefint, men Olea var mindre pent. 

Back
Topp