Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OdaM skrev:
Dollface skrev:
Nydelig, spesielt navn!:) Det likte jeg godt!OdaM skrev:
Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker navn som Thomas, Sebastian, Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)
du vet at gjennomsnittsalderen på bv-brukeren er sånn ca 22 år??
Det har jeg ingen peiling på, men nå var det heller ikke det jeg mente ;-)
Mener at de fleste av de som IKKE liker navnet, er nok de som kun liker disse "vanlige, kjedelige" navnene. - og som sikkert er i 30- 40 årene!
OdaM skrev:
Dollface skrev:
Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker navn som Thomas, Sebastian, Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)
Mener at de fleste av de som IKKE liker navnet, er nok de som kun liker disse "vanlige, kjedelige" navnene. - og som sikkert er i 30- 40 årene!
haha! du ser sikkert ikke selv hvor utrolig idiotsik det ser ut å skrive sånn....... men nå fikk hvertfall jeg meg en latter!
det var litt uvanlig, og derfor syns jeg det blir litt fint. Men, samtidig syns jeg det ble litt tungvindt, og ville nesten trodd at det ene navne ville blitt sløyfet.UneMi skrev:
Selv har jeg dobeltnavn, men bare nær familie som bruker begge. Er ingen som klarer å uttale det rikig, så da er det blitt sløyfet.
Men, poenget var, det er et fint navn :)
Jeg hadde ikke skrevet "ikke min smak/ikke noe for meg/..", fordi det er til ditt eget barn :)Påskeharen skrev:
Og du, Grynt, jeg syns det er kjempe fint! :)
Solea også :)
Imogene skrev:
OdaM skrev:
Dollface skrev:
Hehehe, så morsomt at jeg er blitt så gammel at jeg blir kategorisert!
Hoho, dette var festlig, synes jeg
Kan dog fortelle at jeg, som er i 30-årene, liker navn som: Oliver, Lucas, Mia, Alma, Mattheus, Edvard - du skjønner tegninga.