Hva synes DU om dette navnet?

syns det høres ut som om dere PRØVER å finne et moderne, spesielt og stilig navn, men ikke får det helt til...

Synes Sanna er fint  Men er ikkje helt begeistra for Olea.

Jeg synes ikke kombinasjonen passet.
Men hver for seg er de helt greie navn. Ikke noe jeg ville brukt, men helt ok navn.

OdaM skrev:

Dollface skrev:

OdaM skrev:
Nydelig, spesielt navn!:) Det likte jeg godt! 

Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker  navn som Thomas, Sebastian,  Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)

du vet at gjennomsnittsalderen på bv-brukeren er sånn ca 22 år??

Det har jeg ingen peiling på, men nå var det heller ikke det jeg mente ;-)
Mener at de fleste av de som IKKE liker navnet, er nok de som kun liker disse "vanlige, kjedelige" navnene. - og som sikkert er i 30- 40 årene!

Hehehe, så morsomt at jeg er blitt så gammel at jeg blir kategorisert!
Hoho, dette var festlig, synes jeg
Kan dog fortelle at jeg, som er i 30-årene, liker navn som: Oliver, Lucas, Mia, Alma, Mattheus, Edvard - du skjønner tegninga.

Likte begge navnene :))

Tara n' tella skrev:
Sanna er helt ok. Olea er mindre pent.
Ikke navn jeg ville brukt.

Synes Olea var penere enn Sanna jeg da.. :D

Sanna for meg blir kallenavn fra Alexandra. Og synes ikke det heller er så vakkert.

OdaM skrev:

Dollface skrev:

OdaM skrev:

Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker  navn som Thomas, Sebastian,  Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)

Mener at de fleste av de som IKKE liker navnet, er nok de som kun liker disse "vanlige, kjedelige" navnene. - og som sikkert er i 30- 40 årene!

haha! du ser sikkert ikke selv hvor utrolig idiotsik det ser ut å skrive sånn....... men nå fikk hvertfall jeg meg en latter!

Tljohan skrev:
Syns det er litt tungt å si når begge navna ender på samme bokstav. Syns Sanne Olea er finere :)

sign :)

UneMi skrev:
det var litt uvanlig, og derfor syns jeg det blir litt fint. Men, samtidig syns jeg det ble litt tungvindt, og ville nesten trodd at det ene navne ville blitt sløyfet. 

Selv har jeg dobeltnavn, men bare nær familie som bruker begge. Er ingen som klarer å uttale det rikig, så da er det blitt sløyfet.

Men, poenget var, det er et fint navn :)

Hva heter du da?
*nysgjerrig*
Jeg har også dobbeltnavn (heter Line - Helen), men de aller fleste bruker bare Line.

TS: Jeg synest det var et fint og spesielt navn :)

Påskeharen skrev:
Jeg hadde ikke skrevet "ikke min smak/ikke noe for meg/..", fordi det er til ditt eget barn :)

Og du, Grynt, jeg syns det er kjempe fint! :)

Solea også :)

Hva hadde du svart da? At der var fint uansett? Hun spør jo om vi liker det eller ei...

Men for å svare på spørsmålet så var det ikke noe etter min smak

Nawroz skrev:
Begge navnene er nydelige, men synes to navn som slutter på a og er satt sammen blir litt tungt. Ville nok valgt Sanna først og deretter et navn som slutter på e.
F.eks. Sanna Eline

Eller evt. Synne Olea, kanskje?

OdaM skrev:

Jeg er i 30-årene og liker sånn type navn. Og jeg merker jeg tar dt som et kompliment at du lager ;) etter det, for det gjør nok jeg om sånne som er 10-15 år og liker navn som sdklgfnskldvth figjlcbh vløx, og lsdkfm vgjdlj fmhivy xdovgjk, og andre trippel og kvadruppelnavn som de har diktet opp selv også;)

Fru ET skrev:
ikke noe for meg...

Imogene skrev:

OdaM skrev:

Dollface skrev:

OdaM skrev:

Hehehe, så morsomt at jeg er blitt så gammel at jeg blir kategorisert!
Hoho, dette var festlig, synes jeg
Kan dog fortelle at jeg, som er i 30-årene, liker navn som: Oliver, Lucas, Mia, Alma, Mattheus, Edvard - du skjønner tegninga.

Og jeg er 35 og har en sønn som heter Caspian. Han var antagelig den første som fikk dette som hovednavn i Norge også....
Så vi "gamlinger" liker moderne navn vi også....

grynt skrev:
Sanna Olea?

Fine hver for seg, men må liksom smake litt på sammensetningen .. Liker egentlig ikke dobbeltnavn hvor begge har samme endelse, blir litt tungekrøll.

Fine navn begge to, men synes det blir litt tungt sammen. Men falt veldig for Sanne Olea som noen skrev før.

Back
Topp