Hva synes DU om dette navnet?

grynt

Glad i forumet
Sanna Olea?

ikke noe for meg...

Nydelig, spesielt navn!:) Det likte jeg godt! 

Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker  navn som Thomas, Sebastian,  Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)

Sanna er nydelig. Olea var litt uvant, men ikke stygt. Litt tungt sammen kanskje men kan også være fordi det var så uvant.

Syns det er litt tungt å si når begge navna ender på samme bokstav. Syns Sanne Olea er finere :)

Det syns jeg var kjempefint :)

Mumfie skrev:

Froskegele skrev:
Ikke min smak..

OdaM skrev:

Du må ikke regne med at alle her inne liker det, for det er nok flest av de som bare liker  navn som Thomas, Sebastian,  Maria, Lars, Fredrik, Martin osv. (sikkert fordi de er i 30- 40 åra) ;)

Jeg vet ikke helt hva alderen har med de navnene å gjøre, men jeg er godt inni 30-årene og liker ingen av dem du har listet opp... emoticon

Ikke det verste jeg har hørt, men jeg ville bare brukt Sanna.
Men nå hater jeg dobbeltnavn og da:P

Mumfie skrev:

emoticon 

Vet ikke helt hva jeg synes. Må smake litt på navnet først, for det der har jeg aldri hørt før 

Jeg hadde ikke skrevet "ikke min smak/ikke noe for meg/..", fordi det er til ditt eget barn :)

Og du, Grynt, jeg syns det er kjempe fint! :)

Solea også :)

Jeg synes de er fine hver for seg, men ikke sammen.

OdaM skrev:

Hæ?
Jeg har mer inntrykk av at de fleste av brukerene her inne er mellom 20-30 og liker navn som Sarah, Norah, Hannah, Zander, Lucas, Leander, Chisander og så videre....

det var litt uvanlig, og derfor syns jeg det blir litt fint. Men, samtidig syns jeg det ble litt tungvindt, og ville nesten trodd at det ene navne ville blitt sløyfet. 

Selv har jeg dobeltnavn, men bare nær familie som bruker begge. Er ingen som klarer å uttale det rikig, så da er det blitt sløyfet.

Men, poenget var, det er et fint navn :)

Back
Topp