Hva synes du om å arve /kjøpe klær og utstyr brukt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her har vi arvet endel klær, samt kjøpt noe brukt av venner =)

Det er innafor! :)
Har ikke arvet noen ting selv, men har kjøpt ting som babybjorn vippestol brukt.

Vi kjøpte vogn,lekegrind, babybjørn reiseseng og stokke newborn sete brukt, så helt nytt ut så da valgte vi brukt fremfor nytt.. Ellers har jeg vi lånt uro til lekegrind, og sengehimmel av familie. Klær har vi kjøpt nytt. Bortsett fra to ulldresser som egentlig så helt nye ut, greie å ha de 2 første mnd når vi skulle i bilen/på butikken ol. Kjøpte de av ei jeg kjenner.

Tenker folk må velge selv hva de vil kjøpe, enten det er nytt eller brukt. Selv har jeg ingen problem med å kjøpe brukt, men har krav om at det skal se nytt ut. Derfor blir det nok å kjøpe klærne nye, også heller vurdere litt når det kommer til utstyr.

Har både lånt, arvet, kjøpt brukt og kjøpt nytt vi :) Ser ikke noe problem med gjenbruk :)

Jeg er nok litt sær... Liker best nytt. Stort sett alt nytt her, har noe etter de to eldste men også det ble kjøpt nytt til dem...

Har kjøpt litt brukt, men det må se mer el mindre ubrukt ut. Liker ikke å arve klær for det ser ofte slitt ut og vasket uforsiktig (hvite klær har blitt grå etc). Men er de like pene er det ok. Kjøpt lekegrind, Stokke newbornsete, vippestol, brystpumpe, flaske sterilisator og babygym brukt. Og arvet to ulike bæreseler. Det er jo kjempebra :)

Masse fine klær er blitt arvet av familie, kjøpt en del utstyr brukt og en del nytt :)

Bruker den gamle sprinkelsengen som jeg brukte, men da denne mangler noen deler skal den byttes ut med en som nevøen min har brukt. Kjøpte bytt bilsete denne gang, men mini arvet sitt første, men det begynte å bli noen år, så kjøpte derfor nytt. Ny vogn. Lånt bilstolpose, har en ny voksipose til mini, men kjøper en brukt til minstemann. Arver og kjøper nye klær.

Back
Topp