Hva synes dere?

mamma.igjen

Første møte med forumet
Hei ;-) Har ei datter som heter Mia. Venter en gutt på nyåret og er usikker på navn.... Ønsker å ha et navn som passer fint sammen med Mia, kanskje like kort og enkelt navn (liker ikke lange navn). Vi tenker litt på Mats eller Mikkel... Liker navn på M, men er åpen for andre forslag. Liker Theo, men det liker ikke samboer :-)

Har dere noen forslag?[:)]

Mio? Kanskje litt for likt med Mia

Mateo (eller det blir vel kanskje litt likt Theo.)
Milo
Mons
Martin
Markus
Morten
Mattis
Mateus

Jeg er enig med Juleskum, Matheo er et helt nydelig navn. Men ja, siden ikke samboer likte Theo er det kanskje ikke det helt store, men det skader ikke å foreslå. [;)]

plusser på et navneforslag til jeg [:)] hva med Max?

Ja, liker Matheo jeg også...[:D] Har nevnt det for samboer, men han er litt skeptisk... Men ikke helt i mot det da.....[;)] Er det et veldig populært navn for tiden??? Ønsker ikke at det skal være mange som heter det samme.... Litt kjedelig å være Matheo nr 2 eller 3.... Mia er jo et populært navn, og det merket vi etter at hun begynte i barnehagen, men heldigvis kun hun på avdelingen hennes som heter Mia da .... Er så glad i det navnet at jeg angrer ikke et sekund på at vi valgte det på henne :-) Liker Marius også da.... Mio blir for likt Mia...[:)] Et annet navn som er litt tøft er Oskar ( er det et populært navn for tiden eller?)...

Mia og Mons
Mia og Ian
Mia og Tim
Mia og Milo
Mia og Kim

Marco, Michael eller Mads [:)]

Det må bli Max.

Back
Topp