hva synes dere??

*mortil3prinsesser*

Glad i forumet
om når folk som ikke er enige i det du sier/mener/spør om, svarer på en frekk og lite høflig måte??
føler det er en del av de...
det er jo helt greit for meg at vi har ulike meninger og tanker om ting, men det går vell an å svare og si sin mening på en litt fin måte?[:)]eller er det bare jeg som reagerer??[8|]
(ja,jeg tenker på det ene av svarene jeg fikk i den navne-tråden min bl.a.)

Er det mye av det her inne???? [8|] Altså på terminklubben vår. Vet det er GRUSOMT mye idioti på generelt, men har ikke reagert HER. Men nå leser jeg jo ikke hver eneste tråd heller.

Tror ikke vi kan unngå det. Vi er så forskjellige her inne, som vi er i den "vanlige" verden. Og hormoner styrer mye av hverdagen vår for tiden.

Men det er unødvendig, ja.

ORIGINAL: Grete71

Er det mye av det her inne???? [8|] Altså på terminklubben vår. Vet det er GRUSOMT mye idioti på generelt, men har ikke reagert HER. Men nå leser jeg jo ikke hver eneste tråd heller.

Tror ikke vi kan unngå det. Vi er så forskjellige her inne, som vi er i den "vanlige" verden. Og hormoner styrer mye av hverdagen vår for tiden.

Men det er unødvendig, ja.

ikke så veldig her inne i grunn...heldigvis[:D]en del på generell...
greit vi er forskjellige og at vi har hormoner..men synes vi kan svare høflig uansett jeg.. [8D]

Ja man kan det. Men ikke alle som tenker slik.. [;)] 

Og verre kommer det nok til å bli... [8D][;)]

Ja man kan det. Men ikke alle som tenker slik.. [;)] 

Og verre kommer det nok til å bli... [8D][;)]

huff...[&:][8D]

Jeg er jo i den mening i at når man er på et offentlig forum, må man tåle at folk er uenig, slik som du sier!

Men når folk svarer i en frekk tone, synes jeg det er unødvendig. Jeg er oppdradd til å være høflig, og prøver i det lengste å være det både på nett og i det virkelige liv.. Har reagert på noen uttalelser på div forum ja!

Leste tråden din nå, og synes det blir litt smålig å svare slik som noen gjorde der.. greit nok å si at det ikke var min smak, men trenger ikke å dra den lenger. MIN MENING! [:D]

Blir en mye bedre stemning om vi oppfører oss normalt, og kan ha respekt for andres meninger og valg! [:D]

ORIGINAL: Cameleon

Jeg er jo i den mening i at når man er på et offentlig forum, må man tåle at folk er uenig, slik som du sier!

Men når folk svarer i en frekk tone, synes jeg det er unødvendig. Jeg er oppdradd til å være høflig, og prøver i det lengste å være det både på nett og i det virkelige liv.. Har reagert på noen uttalelser på div forum ja!

Leste tråden din nå, og synes det blir litt smålig å svare slik som noen gjorde der.. greit nok å si at det ikke var min smak, men trenger ikke å dra den lenger. MIN MENING! [:D]

Blir en mye bedre stemning om vi oppfører oss normalt, og kan ha respekt for andres meninger og valg! [:D]

ja,ikke sant...jeg blir ikke sinte eller skuffa om noen ikke liker navnet jeg har lyst å sette p minien vår... men blir ganske irritert når det ikke går an å si det på en skikkelig måte... jaja,kansje mine hormoner som er litt på tur også...[8D]

ORIGINAL: *mortil2prinsesser*

ORIGINAL: Cameleon

ja,ikke sant...jeg blir ikke sinte eller skuffa om noen ikke liker navnet jeg har lyst å sette p minien vår... men blir ganske irritert når det ikke går an å si det på en skikkelig måte... jaja,kansje mine hormoner som er litt på tur også...[8D]

Neida, det var litt ufin formulering på det svaret (måtte inn og se...)

Vettu.... jeg reagerte faktisk litt på den kommentaren jeg også, men jeg valgte å ikke si noe i den tråden for å unngå å lage mer bråk ut av det. Litt godt å se at du faktisk reagerer litt på den også at det ikke bare er meg som er full av hormoner og synes den var på kanten.. [;)] Siden jeg hadde samme tanke som deg i det innlegget tok jeg det litt innover meg den kommentaren jeg også... [&:]

Jeg må være ærlig og si at jeg reagerte ikke på det svaret du fikk, som jeg så du reagerte på..
Synes ikke det var så spesielt uhøflig egentlig. Har sett langt verre og frekkere svar og folk svarer som de selv vil uansett.

Det jeg irriterer meg grønn over, er alle som skriver innlegg fulle av skrivefeil. Men jeg lar være å kommentere det, fordi jeg vet det blir rabalder om dysleksi etc.. en liten digresjon dette her[8D]

Det var ikke det verste jeg har sett heller... men det stakk litt i meg da jeg leste det.... Men nå vil jeg ikke lage ny diskusjon altså... [8D] 

jeg for min del, syns det går ann å svare på en grei måte selv om man er uenig!
i allef all i en tråd der det ikke er noe negativt med det som er skrevet fra før.
[:)]

ORIGINAL: Ole Brumm

Jeg må være ærlig og si at jeg reagerte ikke på det svaret du fikk, som jeg så du reagerte på..
Synes ikke det var så spesielt uhøflig egentlig. Har sett langt verre og frekkere svar og folk svarer som de selv vil uansett.

Det jeg irriterer meg grønn over, er alle som skriver innlegg fulle av skrivefeil. Men jeg lar være å kommentere det, fordi jeg vet det blir rabalder om dysleksi etc.. en liten digresjon dette her[8D]

Man kan jo ikke noe for dysleksi....

Men å si at noe "ikke henger på greip" bare fordi man ikke liker det? Da kan man jo si "nei det likte jeg absolutt ikke". Bedre ordlyd dèt, ikke sant?

Syns uansett at man bør prøve å ta hensyn til hverandre her inne. Vi ER fulle av hormoner, som kan slå ut i full blomst av og til. Da kan man i hvert fall PRØVE å ikke gjøre ting vanskeligere... [;)]

ORIGINAL: Ole Brumm

Man kan jo ikke noe for dysleksi....

Men å si at noe "ikke henger på greip" bare fordi man ikke liker det? Da kan man jo si "nei det likte jeg absolutt ikke". Bedre ordlyd dèt, ikke sant?

Syns uansett at man bør prøve å ta hensyn til hverandre her inne. Vi ER fulle av hormoner, som kan slå ut i full blomst av og til. Da kan man i hvert fall PRØVE å ikke gjøre ting vanskeligere... [;)]

Jeg vet at mange har dysleksi og at man ikke kan noe for det.
De jeg tenker på er folk som ikke har giddet å lære seg rettskrivning. For det er veldig mange ungdommer i dag som driter i det og jeg får faktisk litt vondt inni meg når jeg leser så mange feil overalt. Jeg er langt fra perfekt selv selvfølgelig, men jeg føler at jeg er av den "gamle skolen".. nærmer meg jo 30[;)][8D]. Men dette var en veldig digresjon fra temaet.

Jeg er selvfølgelig enige i at folk skal være høflige, og at det går an å svare på en ordentlig måte, men synes kanskje at den kommentaren ikke var ille i det hele tatt. Hadde reagert hvis vedkommende hadde skrevet; "navnet var helt jævelig" eller noe..
Men siden vi ikke kjenner hverandre her inne, så husk at det er ikke noe personlig. 

Men vedkommende som har skrevet dette kan kanskje få lov til å "forsvare" seg? Kan jo hende det ikke var ment helt sånn.. hvem vet. Synes ikke vi skal dømme hverandre så fort jeg.
Blir det for mye texas her inne om sånne ting melder jeg meg ut altså.. Men det er greit å ha en diskusjon i ny og ne.

..

Helt enig i at man bør være høflig siden det er så lett å misforstå en skriftlig tekst, men jeg tror også vi må ha litt takhøyde. Meldinger man oppfatter som uhøflig er like geit å ignorere istedenfor å henge seg opp i. Det er ikke sikkert avsender har ment å være uhøflig og det er garantert ikke noe personlig over det i hvert fall. Noen ganger hadde det vært enklest å være gutt...

Virker som veldig mange snille og søte jenter her på forumet [:D]

Jeg skjønner hvorfor du reagerte på det svaret, og synes mange ganger folk svarer litt frekt, men tror nok ikke de mener noe med det!
Det hadde kanskje vært bedre hvis hun hadde skrevet "JEG SYNES at det ikke henger på greip". For man får jo lov til å mene hva man vil ;P
Man burde tenke litt på formulering på et forum med fult av hormoner i sving ;D

ORIGINAL: Momaikokenon

ORIGINAL: *mortil2prinsesser*

om når folk som ikke er enige i det du sier/mener/spør om, svarer på en frekk og lite høflig måte??
føler det er en del av de...
det er jo helt greit for meg at vi har ulike meninger og tanker om ting, men det går vell an å svare og si sin mening på en litt fin måte?[:)]eller er det bare jeg som reagerer??[8|]
(ja,jeg tenker på det ene av svarene jeg fikk i den navne-tråden min bl.a.)

Syns Sara-sofie var et nyyyyydelig navn!!!! Drit i en skeiv komentar!!!!

takk for det[:)] jeg bryr meg ikke om noen synes at navnet ikke er fint,er ikke alle navn jeg liker heller...men var bare måten det ble skrevet på[:)]

Helt enig i at man kan tenke først å så svare på en høflig måte. Synes og Sara Sofie e et fint navn. [:)]

Back
Topp