snusken
Forumet er livet

Denne klebersteinsovnen har min samboer "forelsket" seg i [:)]
Og nå tenkte jeg at jeg skulle høre hva dere syns? [:)]
Jeg synes den er fin men vil se den utstillt. Det skal vi gjøre når Trond kommer hjem.
Synes dere den så veldig moderne ut eller mer gammeldags?
Stilen vår er på en måte litt mellomting og denne stod det var tidløs...
Spisebordet vi skal ha er med hvitmalte tykke trebein med en plate i mørk tre. Stolene er hvite med isydd pute. Skulle jo egentlig hatt et bilde av det også da men.. [8D]
Synes det er så vanskelig å bestemme seg! Skal jo ha det noen år [8D] [:D]

