Hva synes dere?

snusken

Forumet er livet

 
 
Denne klebersteinsovnen har min samboer "forelsket" seg i [:)]
Og nå tenkte jeg at jeg skulle høre hva dere syns? [:)]
Jeg synes den er fin men vil se den utstillt. Det skal vi gjøre når Trond kommer hjem.
 
Synes dere den så veldig moderne ut eller mer gammeldags?
Stilen vår er på en måte litt mellomting og denne stod det var tidløs...
Spisebordet vi skal ha er med hvitmalte tykke trebein med en plate i mørk tre. Stolene er hvite med isydd pute. Skulle jo egentlig hatt et bilde av det også da men.. [8D]
 
Synes det er så vanskelig å bestemme seg! Skal jo ha det noen år [8D] [:D]
 
ORIGINAL: Star83

Den var rå stilig!!![:D]
Passer til det en har,og det en måtte ville bytte ut!!![;)]

 
Ja det er det vi leter etter [:)]
Takk skal du ha Star!!!
 
ORIGINAL: Mrs J.

Kjempefin.
Passer nok til både det litt gamle og det nye.Så spennende å kjøpe alt nytt.Dere er jo så heldige som holder på å bygge.

 
 
Må innrømme at det er veeeldiiig gøy å bare se på nye ting ja  [:D]
Men litt overasket over at det er så vanskelig å velge også [8|]
Er jo så utrolig mye å velge mellom!!
Men vi er ganske sikker på at vi vil ha Klebersteins ovn i hvert fall! For den holder så lenge på varmen!
Og vi har tilgang på gratis ved så da skal vi bruke ovnen mye!
 
Den var kjempe fine [:D]
 
Er det ikke gøy å bygge vel??!!?? [;)]
 
Har dere funnet masse????
Vi er ferdig me de store tinga og godt er det [:D]
Mangler ovn da men vet ikke helt om vi skal ha pellet ovn eller vedovn.
 
Pellet koster 16000 i innkjøp uten moms. Er litt dyrt synes jeg [:'(]
 
Hva koster denne dere har sett på???
 
Synes den så litt sånn "blandings-stil" ut ,jeg - ikke for gammeldags og ikke for hypermoderne[8|]
 
Den var nyyyyydelig!!!!!
Som fiorelina sier; ikke for gammeldags og ikke for moderne, helt slik som jeg kunne tenkt meg!!
tror en slik ovn varer "evig" uansett stil! [;)]
 
ORIGINAL: Linni

Den var kjempe fine [:D]

Er det ikke gøy å bygge vel??!!?? [;)]

Har dere funnet masse????
Vi er ferdig me de store tinga og godt er det [:D]
Mangler ovn da men vet ikke helt om vi skal ha pellet ovn eller vedovn.

Pellet koster 16000 i innkjøp uten moms. Er litt dyrt synes jeg [:'(]

Hva koster denne dere har sett på???

 
 
Jo det er kjempegøy å bygge!!!!
Men jeg har problemer med å velge for det er jo så mye fint!!! Og det er så mye vi må velge [:D]
Men vi er ferdig med å velge baderomsting, lister, dører, tak og slike ting!
Men kjøkken er et problem synes jeg [8D]
Denne ovnen er ganske dyr [8D]  
27 000!!! [:o]
Så jeg MÅ være sikker på at det er denne jeg vil ha [8|]
Sambo sier at vi skal jo ha den så mange år at han vil legge litt penger i det og være fornøyd.... [8|]
Jeg er den skeptiske som er redd for hvor stort lånet blir [:o] [;)]
 
ORIGINAL: Ylva

Den var skikkelig flott!!!!Skulle gjerne hatt en slik selv[;)]

 
HE HE [:D] Er gøy å velge ut nye ting til hus ja [:D]
 
ORIGINAL: ~Fiorelina~

Synes den så litt sånn "blandings-stil" ut ,jeg - ikke for gammeldags og ikke for hypermoderne[8|]

 
Da er du enig med meg og sambo [:D] Og det er det vi er ute etter [:)]
Jeg vil ha det litt moderne men synes at hvis alt i huset blir for moderne blir det litt kaldt [8|] 
Jeg vil ha det varmt og koslig [:)]
Hvis dere skjønner [8|]
 
ORIGINAL: Chill24

Den var nyyyyydelig!!!!!
Som fiorelina sier; ikke for gammeldags og ikke for moderne, helt slik som jeg kunne tenkt meg!!
tror en slik ovn varer "evig" uansett stil! [;)]

 
Det var gøy at du syns det!!!!!  Jeg er litt opptatt av dette med at det skal være tidløst [;)]
 
Synes den var kjempeflott jeg!!![:D]
Var vel mer moderne enn gammeldags?
 
En stor takk til dere alle for synspunkter!!!!
Skal snart reise og se den utstillt [:)]
 
Jeg har funnet min men vet ikke om vi kan ha den siden man kan snu ovnen 360 grader.
 


 

 
Den var tøff da!!
 
men er det ikke fort gjort å komme borti den og brenne seg??
 
ORIGINAL: buster

Den var tøff da!!

men er det ikke fort gjort å komme borti den og brenne seg??

 
 
Ja den var tøff!!! Men må du ha den midt i stuen slik?
Tenkte på det samme som Buster og da stjeler den mye gulvplass.
 
ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: snusken

ORIGINAL: Linni

Den var kjempe fine [:D]

Er det ikke gøy å bygge vel??!!?? [;)]

Har dere funnet masse????
Vi er ferdig me de store tinga og godt er det [:D]
Mangler ovn da men vet ikke helt om vi skal ha pellet ovn eller vedovn.

Pellet koster 16000 i innkjøp uten moms. Er litt dyrt synes jeg [:'(]

Hva koster denne dere har sett på???



Jo det er kjempegøy å bygge!!!!
Men jeg har problemer med å velge for det er jo så mye fint!!! Og det er så mye vi må velge [:D]
Men vi er ferdig med å velge baderomsting, lister, dører, tak og slike ting!
Men kjøkken er et problem synes jeg [8D]
Denne ovnen er ganske dyr [8D]  
27 000!!! [:o]
Så jeg MÅ være sikker på at det er denne jeg vil ha [8|]
Sambo sier at vi skal jo ha den så mange år at han vil legge litt penger i det og være fornøyd.... [8|]
Jeg er den skeptiske som er redd for hvor stort lånet blir [:o] [;)]


Den er tilbud nå til 19900.Fikk i posten i går.

 
 
Oi oi!!! Hvor da? Hvilket reklameblad var det?
 
Back
Topp