Trueblue Flørter med forumet 30 Jan 2009 #1 Hva synes dere om navnet Neo[:D]? Tar imot alt av positivt og negativt. er veldig usikker men synes det er fint. på en gutt altså[:)]
Hva synes dere om navnet Neo[:D]? Tar imot alt av positivt og negativt. er veldig usikker men synes det er fint. på en gutt altså[:)]
Trueblue Flørter med forumet 30 Jan 2009 #4 hehe ja det er nok han fra matrix. var faktisk typen som kom på det:P får trøste meg med at det betyr den utvalgte[:D]
hehe ja det er nok han fra matrix. var faktisk typen som kom på det:P får trøste meg med at det betyr den utvalgte[:D]
[ellaumbrella] Forumet er livet 30 Jan 2009 #5 Når jeg hører neo, så tenker jeg på en fisk. (nemo[8D])
Kathrin Glad i forumet 30 Jan 2009 #6 Gutta her har ett søskenbarn som heter Neo.syntes det er søtt :)
schnuppa Forumet er livet 30 Jan 2009 #9 ORIGINAL: ~Rosa~ Synes Neo er dritfint [;)] Enig, faktisk har jeg vurdert dette navnet selv[:)][:)]
Y Yvonne35 Betatt av forumet 30 Jan 2009 #13 Har en kollega hvis sønn heter Neo Syntes det var litt spesiellt først, men nå syntes jeg det er søtt[:)]
Har en kollega hvis sønn heter Neo Syntes det var litt spesiellt først, men nå syntes jeg det er søtt[:)]
B Bruker763eli Forumet er livet 30 Jan 2009 #16 Jeg likte det ikke - tenker også på "nemo" når jeg hørte det.
BaileysTøsa Forumet er livet 30 Jan 2009 #18 Hmm, Neo... føler lissom at det mangler en bokstav eller no[&:] føler det er halvt navn... Må tygge litt mer på den tror jeg[:D]
Hmm, Neo... føler lissom at det mangler en bokstav eller no[&:] føler det er halvt navn... Må tygge litt mer på den tror jeg[:D]
R Reduce Forumet er livet 30 Jan 2009 #19 ORIGINAL: Labambie Vet om mange hunder med det navnet... [8|]
Flyvende møllkuler Elsker forumet 30 Jan 2009 #20 første som slo meg var neyo hehe han sangeren... men må ærlig si at det var et fint navn =) veldig spesielt, men og kjempe fint =)
første som slo meg var neyo hehe han sangeren... men må ærlig si at det var et fint navn =) veldig spesielt, men og kjempe fint =)