hva synes dere??

lene80

Forelsket i forumet
hva synes dere om å ta seg et glass vin på en ukedag etter unga er i seng kun for å slappe av? da er det kun snakk om et glass og ikke hver dag men en sjelden gang? [:)]

Helt ok[:)]

ORIGINAL: *neflonde*

helt helt ok.

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Det er vel ingen "bombe" hva jeg mener om den saken [:D]
og hva er det da?[;)]

ORIGINAL: skravlehue

synes det er helt i orden jeg

Er helt greit.

ser ikke noe problem med det jeg - hvorfor skal det være verre enn å ta et glass vin på en lørdag?

Helt greit, kos dere med vin dere som liker det[:D] jeg tar heller en øl jeg da....

det synes jeg er helt greit. gjør det selv og har ikke noe problemer med det nei. Hva er forskjellen på å ta et glass vin på lørdag kveld enn onsdagkveld da? alkoholinnholdet er det samme, samme risiko for at ungen må på sykehus, og jeg tåler akkurat like mye alkohol på en onsdag som en lørdag. Moral bryr jeg meg ikke så mye om.

Kjempe flott å sette av tid til seg selv, og til å kose seg! Trenger det av og til. Samme om det er lørdag eller onsdag!

Det må jo være helt greit!  Vil vel si at det er litt annerledes når unga er syke.

ORIGINAL: lene80

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Det er vel ingen "bombe" hva jeg mener om den saken [:D]
og hva er det da?[;)]

Et glass, 3 glass, en flaske??

MorraTeFreja loooooves rødvin [:D][:D] Men er ansvarlig likevel [;)] hehe

(correct me if I'm wrong MTF)

Synes det er helt greit[:)]

det syns jeg så absolutt er helt greit[:D]

det syn jeg er helt greit!
bare godt å slappe av litt med godt å drikk etter en lang dag...

bare det ikke blir så ofte at det blir en vane eller så mye at man blir uansvarlig...

Jeg tar meg gjerne ett glass vin, og sambo en flaske øl om kvelden, men det har blitt sjelden nå i det siste.

Jeg kan fint kjøre etter ett glass vin, og det samme med sambo, så det tenker jeg ikke så veldig på.

Back
Topp