hva synes dere?

*Bianco*

Forumet er livet
ei jeg kjenner (kjenner henne ikke så veldig godt) har 6 barn med 6 forskjellige fedre!

hva synes dere om det??

jeg mener folk må gjøre som de vil!fordi jeg har ikke noe med dette å gjøre[:)]

Er hun alenemor? i så fall må jeg si all respekt for den damen. hadde aldri klart å ha 6 unger alene.

om du synes folk må gjøre som du vil og at du ikke har noe med dette. Hvorfor lage en tråd om dette da? Viser jo bare at du har en mening om det[;)]

hvorfor legger du ut slike ting da?

det må da være slitsomt å forholde seg til alle fedrene? eller har hun kanskje ikke kontakt med de? ikke for å dømme eller noe, men det kan jo bli et problem for barna da... når de rundt får vite at moren har barn med så mange forskjellige fedre... tenker på mobbing og sånn [8|]

ORIGINAL: * supermamma*

om du synes folk må gjøre som du vil og at du ikke har noe med dette. Hvorfor lage en tråd om dette da? Viser jo bare at du har en mening om det[;)]

ja men jeg ville høre hva slags meninger dere hadde om det??

ORIGINAL: malingullet

hvorfor legger du ut slike ting da?

hva mener du med det?

*hatten av for henne*

6 barn er bra mye gitt, men jeg håper hun slår seg til ro snart da [:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

*hatten av for henne*

6 barn er bra mye gitt, men jeg håper hun slår seg til ro snart da [:)]

håper det jal[:)]

ORIGINAL: Sicily

Syns og syns.. Livet går ikke alltid som man har tenkt.. Hva skal man synes da? Jeg er glad det ikke er meg. [8D]

Kunne jo være hun hadde hatt godt av et lynkurs om prevensjon, eller familierådgivning, eller noe....[;)]

hadde hun fått noen med samme menn hadde det vert anderledes,er alt jeg synst.....må være rart for barna å ha så mangen halvsøsken.

ORIGINAL: tonje07

det må da være slitsomt å forholde seg til alle fedrene? eller har hun kanskje ikke kontakt med de? ikke for å dømme eller noe, men det kan jo bli et problem for barna da... når de rundt får vite at moren har barn med så mange forskjellige fedre... tenker på mobbing og sånn [8|]

*Bianco*
ei jeg kjenner (kjenner henne ikke så veldig godt) har 6 barn med 6 forskjellige fedre!

hva synes dere om det??

jeg mener folk må gjøre som de vil!fordi jeg har ikke noe med dette å gjøre

Og.. hvorfor skriver du det her når det ikke er "din sak".

Back
Topp