Hva synes dere??

mams81

Glad i forumet
Ei venninne av meg skal gifte seg i slutten av juli. Jeg har termin i midten av mnd, så jeg sa at vi kommer nok ikke.. MEN! Så spør hun om ikke mannen min kan være bartender i bryllupet! mens jeg da sitter hjemme med 2 unger, og har muligens nett født! Er det bare meg, eller var dette litt tankeløst? Jeg tror også hun forventer at dette blir "vennetjeneste"...

ORIGINAL: lettliva

oi ! Den var litt rar...

For det første så hadde jeg aldri turd å spørre om mannen din ville være bartender - siden jeg viste du var gravid og hadde termin rundt da.

Og jeg hadde helt klart svart NEI på den henvendelsen. Tenk om du går litt på overtid og skal føde den kvelden ???

"Nei takk - det passer ikke så bra "- hadde jeg svart.

Enig!!!!!
Kanskje bare litt tankeløst av venninda di!
Ikke godt for dere å planlegge noe da!

Helt enig med deg! Han bør være hjemme med deg/dere. Hva om du ikke har født enda og vannet går når han er der da???

Jo! Det var tankeløst[8|]
Han må jo bare si nei til det. Hun må jo bare forstå det, vel....

hoff, det syntes jeg var tankeløst av henne....
hadde ikke sagt ja.... jeg tror jeg hadde blitt ganske så fornærmet om
jeg hadde fått ett sånnt spørsmål......

vi er å bedt i bryllup 7.juli... har så lyst å dra, men tror ikke det blir noe av siden jeg har termin 1.juli... [:'(]

Huff. Venninner bør ha større forståelse enn det..[:o]Hun burde respektert at dere ikke kom, punktum. Bli hjemme og vern om dere. (Mannen din burde uansett ikke hatt noen spesifikk oppgave når forholdene er som de er, hvis han skulle deltatt). Snakk sammen og si nei til denne venninnen.En vennetjeneste er noe man gir av overskudd og glede ikke av tvang og skyld!
Lykke til!
Hilsen mammaijuli

Back
Topp