Hva synes dere?

Pivi

Elsker forumet
Har funnet sofaen: [:)]

Kremfarget skinnsofa vel og merke[;)]

Njaa...skeptisk. JEG kunne aldri hatt en sånn sofa i hvert fall. Svart skinnsofa fenger meg bedre!

Jeg er å skeptisk... Svart skinnsofa her å!!! Lyse møbler og barn hører veldi lite sammen er min mening, selv om det er skinnsofa...

ORIGINAL: Pastella

Jeg er å skeptisk... Svart skinnsofa her å!!! Lyse møbler og barn hører veldi lite sammen er min mening, selv om det er skinnsofa...

Definitivt enig!

Synes kansje ikke hvit farge er spraktisk, det er fint men lite praktisk...går heller for svart[:D]

Kjempe lekker - men signerer de andre her. Litt dumt med hvitt og barn?
Dessuten tar hvitt skinn ofte farge av jeans og blir blålige... [&o]
Men; om hormonene tar innersvingen på fornuften og det plutselig står en helt ufornuftig hvit sofa i stua di er du bare medlem i samme klubb som meg selv [:D] 

Jaaaa veeeeet...[&:] har svart skinnsofa nå, men vil bytte, lei av den gamle!! men hvitt er IKKE praktisk kanskje nei..[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trin

Kjempe lekker - men signerer de andre her. Litt dumt med hvitt og barn?
Dessuten tar hvitt skinn ofte farge av jeans og blir blålige... [&o]
Men; om hormonene tar innersvingen på fornuften og det plutselig står en helt ufornuftig hvit sofa i stua di er du bare medlem i samme klubb som meg selv [:D] 

signerer denne, selv om jeg syns den sofaen bare var heeelt nydelig!!!!!

Ja ikke sant!  Jeg har rettferdiggjort den i hodet mitt mange ganger nå, så det blir vel til at jeg ( merk: ikke VI) kjøper den[;)][;)]

Sofaen var kjempelekker den ,men er enig med de andre at den kanskje ikke er helt praktisk ...

Kjempefin sofa....
Synes ikke det er noe problem at den er hvit.
Hadde det vært sånnn som i generasjonene før oss at man kjøpte en sofa som skulle vare i tredve år så hadde det vært noe annet. Men sånn tenker man jo  ikke lenger.
Med mindre den koster flesk da... sånn 20/30 000kr da er det jo ikke lurt.

Jeg har ganske lik Assisi fra Living. Sort skinnsofa. Syns den var veldig flott men for å være praktisk husmor vet jeg at det kommer til å bli en del søl. Er den i skinn? Er den i stoff ville jeg desverre ventet litt med hvitt.
Men JA likte den så absolutt [:D][:D]

Vi har hvit tøysofa - men det var fordi vi kjøpte den til halv pris - på IKEA - og vi har allerede fått bytta ut to av  (to av fem) ryggpute-trekkene med mørkeblå, og regner med å bytte trekk på hele sofaen etterhvert.. greit å kunne bytte trekk såpass lett som det går på den typen her.. ellers kan det også maskinvaskes, da[;)][:D]

Sofaen din var FIIN å se på, iallefall, Pivi![:D][:D][:D]

ORIGINAL: madonna

Jeg har ganske lik Assisi fra Living. Sort skinnsofa. Syns den var veldig flott men for å være praktisk husmor vet jeg at det kommer til å bli en del søl. Er den i skinn? Er den i stoff ville jeg desverre ventet litt med hvitt.
Men JA likte den så absolutt [:D][:D]

Den er i skinn ja[;)] hadde ikke turt å kjøpe stoff i så lys farge nå tror jeg hehe

ORIGINAL: *Malin*

Kjempefin sofa....
Synes ikke det er noe problem at den er hvit.
Hadde det vært sånnn som i generasjonene før oss at man kjøpte en sofa som skulle vare i tredve år så hadde det vært noe annet. Men sånn tenker man jo  ikke lenger.
Med mindre den koster flesk da... sånn 20/30 000kr da er det jo ikke lurt.

Koster heldigvis ikke flesk! Tilbud til 9995,-[:)]
Vi tenker kanskje ikke like praktisk som tidligere generasjoner nei, blir mye estetikk[:D]

Syns den var kjempefin jeg, pivi!![:)] Selv om den er hvit så er den jo i skinn, å da er det jo myye enklere å vaske over den med en klut el. når uhellet er ute!![:)][:)] 

Hehe, det er det jeg mener også[:D]

synes den var kjempestilig! Hadde lyst på kremefarget sofa selv, men ettersom vi skulle ha tøysofa, så MÅTTE det bli en mørk farge!!

Syns den var fin jeg og hvis det er skinn så gjør det ingen ting om man har små barn, eller store [:D]
Det er tøft å prøve noe nytt og andeledes, morro[;)]

Back
Topp