hva synes dere?

Umulig å si, er utifra modenhet og situasjon synes jeg[:)] Og det er forskjellig fra person til person!![:)]

etter at du slutter å være redd for å gå glipp av alt for mye ved å sitte hjemme, og før du er blitt så erfaren at du er utslitt..

ORIGINAL: monica

kommer ann på hvor moden personen er og hvordan forholdene er rundt men jeg vil si ca 21-22år er greit[:D]

Signerer... 

ORIGINAL: Julita

etter at du slutter å være redd for å gå glipp av alt for mye ved å sitte hjemme, og før du er blitt så erfaren at du er utslitt..

meget bra skrevet[;)][:)]

ORIGINAL: Julita

så sant så sant.[:D]

mellom 20 og 40 synes jeg...Og så er jeg gammeldags og synes man bær være gift først[8|]

ORIGINAL: AB

mellom 20 og 40 synes jeg...Og så er jeg gammeldags og synes man bær være gift først[8|]

enig........men det er opptil hver enkelt hva de vil....noen er umodne når de er 30, mens andre er klar når de er 17......

jeg var nesten 30 da jeg fikk førstemann, da jeg var liten håpet jeg på å få min første da jeg var 24(ikke spør meg hvorfor...bare ønsket det)men jeg fant ikke den rette før nå...så det så

Varierer fra person til person synes jeg..Men mener du burde vaere i stand til og ha tid til aa passe paa en liten en da

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Umulig å si, er utifra modenhet og situasjon synes jeg[:)] Og det er forskjellig fra person til person!![:)]

Signere denn eg....Eg fekk min første unge nå eg og eg e 34 år.....Va klar tidligere men hadde ikke fast type da...Men itte eg fekk type og blei forlova med han....Så va det bånn gass hehe

20 år kanskje. Jeg var 18 selv, og syns det var en fin alder.. Er man ung så går som regel fødsel og slik ganske bra, og "jo yngre man er" jo mer orker man visst

det kommer helt ann på personen. når man ikke har det behovet for å gå ut å feste eller være med venner. 20 oppover

Back
Topp