hva synes dere?!

booof

Flørter med forumet
guttenavn: Romen
jentenavn:   Ecatherina

eh.... det var rare navn, liker best navn ungene kan klare si uyten å bli ledd av eller at folk rett å slett ikke vorstår hva de sier.

takk for ærlige svar!!! Det setter jeg pris på:=)))) skal tenke over d dere sier:=)

[:D] bra du ikke tok det negativt...
ORIGINAL: booof

takk for ærlige svar!!! Det setter jeg pris på:=)))) skal tenke over d dere sier:=)

skulle det vettu-om barnet mitt var allerede født og het sånn...da får dere ikke lov å si noe sånt men siden nå må jeg bestemme er d kjempe viktig at jeg får  ærlige tilbakemeldinger:=) og bra at her finnes d folk som kan NAME IT:=)[;)]

enig i at du mye heller burde ta katharina enn det andre, og at romen ikke akkurat var veeeeldig pent[:)] men så er det jo du og dine som skal leve med det og like det da[:)]

Jeg er jo innpå det med sjeldne navn selv.. Har bestemt meg for Melinda.. men syns de ble litt for vanskelige. Tror om du finner noen navn som er sjelden men ikke så vanskelig å uttale og og å kunne mobbe. Lykke til [:D]

...med Ecatherina...så jo på navneboken her i baby verden-det finnes Ekaterina...uttales samme som  Katharina ,bare at har E i begynnelsen..:=)( i navnetboken står det at navnet er norsk men er vel ikke det.kommer opprinelig fra hellas og er veldig mye brukt i Russland- Ecatherina The great( om noen har hørt):)...

Romen er vel virkelig rar...men fant på Romina-igjen i navneboken...

og liker Emil og....
saken er at jeg vil at navnene begynner med enten E eller R:=)

Back
Topp