hva synes dere?

ORIGINAL: Febbis

Vi døpte lillemann, og kommer til å døpe dette barnet og. Og det er kun av tradisjon, ingen av oss som praktiserer kristendommen. Jeg er i tillegg konfirmert borgelig[;)] Men det gir jo barnet mulighet til å velge selv senere om det ønsker å leve i kristen tro.
Vi skal jo feks gifte oss, men vet ikke om dette blir i kirke siden vi ikke har noe forhold til Gud.... Vi får se.

Vi har tenkt på å leie lokale, men her om dagen kom jeg på at det står sånne fine "partytelt" oppe på takterrassen, vi kan jo ha det der[:D] Vi kommer nok til å lage koldtbord som sist. Da lagde vi all maten selv, og det ble suksess[:)]

ang partytelt: jeg lurte på om det ville være bedre å leie et lite telt av ob wiik, men det var faktisk dyrere enn å leie lokale i 6 timer, enda man måtte sette opp teltet selv[8D]
Vi tenkte å ha sammenkomsten på skedsmo samfunnshus og der koster det mellom 1000,- og 2000,- for lokale med plass til 30 personer og kjøkken[:D]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Febbis

Vi døpte lillemann, og kommer til å døpe dette barnet og. Og det er kun av tradisjon, ingen av oss som praktiserer kristendommen. Jeg er i tillegg konfirmert borgelig[;)] Men det gir jo barnet mulighet til å velge selv senere om det ønsker å leve i kristen tro.
Vi skal jo feks gifte oss, men vet ikke om dette blir i kirke siden vi ikke har noe forhold til Gud.... Vi får se.

Vi har tenkt på å leie lokale, men her om dagen kom jeg på at det står sånne fine "partytelt" oppe på takterrassen, vi kan jo ha det der[:D] Vi kommer nok til å lage koldtbord som sist. Da lagde vi all maten selv, og det ble suksess[:)]

ang partytelt: jeg lurte på om det ville være bedre å leie et lite telt av ob wiik, men det var faktisk dyrere enn å leie lokale i 6 timer, enda man måtte sette opp teltet selv[8D]
Vi tenkte å ha sammenkomsten på skedsmo samfunnshus og der koster det mellom 1000,- og 2000,- for lokale med plass til 30 personer og kjøkken[:D]

hmmm... Jeg har ikke sjekket noen lokaler i nærheten enda.
Her oppe står det ferdig satt opp hele sommeren, og det er sånne ordentlige med jernstenger og pene duker. Ikke bare plast. Vi kan også "flykte" inn hvis det skulle bli nødvendig[:)] Eneste som er kjedelig, det er ikke do der oppe, da må vi ned i leiligheten... Men,men.... Det er ikke mitt problem[8D]

*men da skal jeg sjekke med Skedsmo samfunnshus*

ORIGINAL: Sommer2010

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

ORIGINAL: Sicily

Jeg syns det er hyklersk å døpe kun av tradisjon, ja.. 

blir jo det samme å feire jul uten å være kristen

Jeg syns det blir enda verre.. Stå i kirka og love foran en gud man ikke tror på at man skal oppdra barnet i kristen tro. [&:] Det er i tillegg å tråkke på de som faktisk tror på det.

Jul er jo ikke opprinnelig en kristen tradisjon, da. [:)]

hva er egentlig jul sånn opprinnelig da , om det ikke er en kristen tradisjon.....??  [8|]

Kort sagt, en "hedensk" lysfest for å feire solsnu [:)]

Back
Topp