hva synes dere om?

shiwa

Glad i forumet
Hanna Otilie?? synes d navnet bare er så utrolig fint [:D][:D]

Hmm, Hanna er jo kjempe fint, men er litt usikker på Otilie..[8D]
Tror kanskje det er et navn man må tygge på.. hehe [;)]

ja det er veldig uvant... sitter å blar i navnebok [:D] kan jo bli sprøøø av mindre... så masse å velge i..

tenkte å skrive en liste med guttenavn og jentenavn jeg liker [:D] så får sambo gjøre det samme.. kanskje vi finner de samme[:D]

ORIGINAL: shiwa

ja det er veldig uvant... sitter å blar i navnebok [:D] kan jo bli sprøøø av mindre... så masse å velge i..

tenkte å skrive en liste med guttenavn og jentenavn jeg liker [:D] så får sambo gjøre det samme.. kanskje vi finner de samme[:D]

hehe ja det skjønner jeg!!!
Vi har guttenavnet klart men sliiiiiter maks med jentenavn!! Tenkte også vi skulle gå gjennom navneboka og så finne de navnene vi liker og ta det derfra...[:D] Morsomt da!![:D]

Hver sin liste ja... det er det vi gjør her i gården.
Ser ut som om vi bør få jente da, er visst eneste vi klarer å bli enige om=)Men har jo litt tid enda da!

Synes det var kjempe fint navn men Othilie falt ikke helt i smak hos meg

Var veldig fint synes jeg da..tanteungen min heter OthElie da, synes det er litt finere enn Othilie...
Det går det å da, Hanna Othelie![;)]

Hanna er veldig fint, vi hadde det på topp på jente siden sist gang. Otilie må man bli litt vant til, men syntes det er fint og ike så vanlig. Jeg er ikke så veldig gla i dobbelt navn jeg da.

Du må da velge det navnet hvis du selv synes det er fint, uansett hva andre mener. Er ikke noe vits i å la noen her inne bestemme hva som er et fint navn. Ikke noe negativt ment mot dere som kom med tilbakemeldinger altså!

Navnene vi har tenkt på er ganske spesielle, men har viktige historiske/litterære figurer med de navnene (6 år med historierelaterte fag på universitetet gjør noe med en[;)]), og om jeg hadde spurt om råd her hadde jeg garantert fått høre at det var rare valg[;)] Derfor må man ikke spørre om sånt, da blir man både usikker og forvirret[:)]

ORIGINAL: Cybele

Du må da velge det navnet hvis du selv synes det er fint, uansett hva andre mener. Er ikke noe vits i å la noen her inne bestemme hva som er et fint navn. Ikke noe negativt ment mot dere som kom med tilbakemeldinger altså!

Navnene vi har tenkt på er ganske spesielle, men har viktige historiske/litterære figurer med de navnene (6 år med historierelaterte fag på universitetet gjør noe med en[;)]), og om jeg hadde spurt om råd her hadde jeg garantert fått høre at det var rare valg[;)] Derfor må man ikke spørre om sånt, da blir man både usikker og forvirret[:)]

takk for hyggelig tilbakemld [:D] var bare for å høre ... jeg liker det fortsatt like godt jeg.. så lar ingen påvirke meg sånn sett [:D] ha en fin dag[:)]

ORIGINAL: Cybele

Er jo bare koselig å prate litt rundt navn og høre hva andre syntes. Jeg blir ikke fornærmet hvis noen ikke liker de navnene jeg syntes er fine. Finner vi et navn vi liker, blir det det uannsett hva andre mener[;)].

Back
Topp