Hva synes dere om...

nydelig!!!!!

Tenker på hun hiphop dama som døde i flystyrten.

Navnet er veldig fint, men ikke særlig norsk.

Nja . Med to norske foreldre og norsk etternavn, nei.

Tenker på hun hiphop dama som døde i flystyrten.

Navnet er veldig fint, men ikke særlig norsk.
Tenkte på henne jeg også. Herre, det er må jo være en evighet siden hun døde .

Helt greit navn, men ville stavet det på en enklere måte (som du forklarte i parentes) slik at folk ikke behøver å uttale navnet til ungen feil hver gang de leser det opp OG hun lærer å stave navnet sitt før hun begynner i 3.klasse. ;)

Synes det er fint! Men hadde ikke "passet" hos oss. Engelsk eller norsk uttale? Husker hun som døde ja, hun skrev vel Aalyah?

Synes ikke det passe norske barn. Gulbrandsen til etternavn, liksom. ;) Helt ærlig synes sånne type navn fort kan bli litt harry her.

Aaliyah døde 25. august 2001.

Synes navnet er veldig fint, har selv vurdert det til hund :) Men er ikke så begeistret for det til menneskebarn.

MEN!

Det som er viktig er at du og din partner liker det, eneste som teller! Hva andre sier spiller ingen rolle :)

Jeg synes det er fint. Ikke noe jeg kunne brukt til mine barn - men hadde ikke reagert på navnet om jeg hørte det på en klassevenninne av dattera eller så.

Fint, men hadde ikke vurdert det om jeg ikke hadde utenlandske aner.

Jeg synes det er fint. Ikke noe jeg kunne brukt til mine barn - men hadde ikke reagert på navnet om jeg hørte det på en klassevenninne av dattera eller så.
Jeg hadde ikke "reagert", men jeg hadde antatt at ungen uke var helnorsk. Det stemmer nemlig for de andre ungene i klassen hans som har navn som ikke hørtes norske ut, etternavnet bekrefter. (ja, og språk og informasjon vi har fått)

Jeg hadde ikke "reagert", men jeg hadde antatt at ungen uke var helnorsk. Det stemmer nemlig for de andre ungene i klassen hans som har navn som ikke hørtes norske ut, etternavnet bekrefter. (ja, og språk og informasjon vi har fått)

Jojo. Men jeg tenker at det ikke er alle norske foreldre som liker navn som Kari og Siri, liksom :p

Back
Topp