Hva synes dere om.....

Maripocita

Glad i forumet
min nye lille venn [:)] Kjøpte den igår[:)]

Det er en liten dverghamster [:)]
                                                                Den er bare 5 uker gammel.

Ååh så skjønn! *smelt*
[:)]
Akkuratt den rasen der er veldig artig! Uhyyre aktiv i forhold til de "vanlige" dverghamsterene hihi![:D]

smelt smelt...jeg hadde en lik en og han lyet på navnet sitt....når han rømte kunne jeg rope på den og så satt den helt i ro til jeg tok den....

ORIGINAL: sakri

Hihi, for en søt liten dott! [:D]

Jeg prøver å finne ut om det er ei jente eller en gutt, er ikke så veldig god til å se sånne ting.
Er det lett å se det?

Det er veldig lett å se når de blir eldre [:)]
Men pelsballen er kanskje litt for ung enda.

GUTT

JENTE

Gaaanske stor forskjell! hihi! [;)]

Her har du litt info om hamhamen[:)]

Scientific Name: Phodopus Roborovski (den typen du har)
Country of Origin: Central Asia, Northern Russia, Mongolia, and Northern China
Lifespan: About 3 to 3 1/2 years
Size and Weight: 4 to 5cm and 20g to 25g
Other Important Facts:

The Roboroski hamster is becoming increasingly more available in pet stores. It is fast and very lively, but rarely nip. This hamster is not normally recommended to the first time hamster owner, as they can be tricky to handle. Roboroski hamsters are very sociable and should be bought in pairs of the same sex although many pet stores cannot sex these hamsters confidently. Roboroski hamsters should never be housed in small cages despite their small size and require at least a 24" X 12" glass tank or plastic cage. They should never be housed in barred cages, because they will squeeze through the bars or may get half stuck. (hvis ikke jeg tar helt feil, ser det ut som om buret ditt er det i helplast m. gitter på toppen, det er helt perfekt!! Bare pass på så den ikke klatrer opp ved hjelp at leker o.l som henger fra gitteret. Det er sliitsomt å fange hamstre *fnis*)

ORIGINAL: sakri

Hihi, for en søt liten dott! [:D]

Så søt den var. [:)] Gratulerer med hamster.
Jeg har hatt 16 hamstere opp gjennom årene, de formerte seg no j.... gitt..[8|] [:D] Syns de er utrolig søte jeg.

Back
Topp