Hva synes dere om ..

MM88

Glad i forumet
VIP
navnet Emil Alexander ? Vet ikke om jeg synes det er finest med bare Emil alene eller med Alexander til [8|]
Termin imorgen, blir litt stressa over at vi ikke har navnet klart [8|]

ORIGINAL: LisasVerden

Emil Alexander går helt klart an!
[:D]

det går fint det:) personlig ville jeg kun hatt emil, men det er fordi jeg ikke er fan av boddeltnavn:p har det selv og har alltid villet ha et enklere navn:p

Kjempefint[:)]

ORIGINAL: Varia

Synes det klinger veldig fint.

Jeg synes det var kjempefint
Litt godt at det er flere enn oss som ikke har navnet klart sånn helt på slutten.. For jeg aner ikke hva jeg skal kalle gullet mitt[8|]

ORIGINAL: Gary Barlow

Jeg synes det var kjempefint
Litt godt at det er flere enn oss som ikke har navnet klart sånn helt på slutten.. For jeg aner ikke hva jeg skal kalle gullet mitt[8|]

nej du da er vi vertfall to.. her har vi ikke peiling.. håper det bare detter et navn i hodene våre når han er kommt:p

Fint navn! Liker Emil kjempegodt!

Vi har ennå ikke navn, men det tar vi når vi får møte smurfen. Må jo se hva han passer til.. [:D]

fint! [;)]

Fine navn, passer godt sammen[:D].

kjempe fint navn:) passer godt i lag:)

ORIGINAL: Varia

Synes det klinger veldig fint.

men syns begge navnene godt kan stå alene også[:)]

Klinger fint med Emil Alexander, men begge navnene kan godt stå alene også.. Selv liker jeg best enkle navn, spesielt på gutter, men det er jo bare sære meg[:D]

Synes det var kjempe fint med Emil aleksander[:)] Dere kan jo velge begge navnene, så bestemme senere om dere vil bruke begge som fornavn eller som fornavn-mellomnavn[:)]

Takk for svar alle sammen [:)] Liker egentlig best enkle og korte navn selv, men det er bare noe med det navnet jeg liker veldig godt [:)] 

syntes det hørtes veldig fint ut jeg =)
vi haddehelt sikkert funnet navn vi å , til jeg faktisk begynte å bli lei det hehe ((er det mulig) vi syntes Sondre Matias var veldig fint, men nå vipper jeg så på Jesper hehe. vi får se når nurket kommer. tror man finner det ut helt sikker da når man ser den lille =) lykke til med både fødsel og navn =)

Back
Topp