Hva synes dere om SNEKKERBUKSE for gravide??

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: AbsoluttPINK

funka bra for meg[:)]

ORIGINAL: Schmoopy1

Utrolig stygt, er noe av det mest tragiske jeg ser. Får også følelsen av at den i personen i buksene har behov for å skrike ut; SE PÅ MEG, JEG ER GRAVID!

å gåsj...syns dokker d virkeli e så jævli ?
E d så skrekkeli om det ser ut som om personen roper "se på meg?"

Ja æ føler mæ truffet,og ble kjempeskuffa over at så mange syns d e stygt..[&:][X(]

ORIGINAL: NurseBabyG FLODE

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Utrolig stygt, er noe av det mest tragiske jeg ser. Får også følelsen av at den i personen i buksene har behov for å skrike ut; SE PÅ MEG, JEG ER GRAVID!

Ja æ føler mæ truffet,og ble kjempeskuffa over at så mange syns d e stygt..[&:][X(]

hvorfor føler du deg truffet over hva andre mennesker mener?
Jeg gikk med snekkerbukser i svangerskapet, og jeg driter egentlig oppi hva andre synes [;)]
Jeg ELSKET å gå i dem!

For at æ har trudd d va fint å gå med slike bukser..har trudd det var det som var skikkelig gravidbukser..+ at æ muligens e blitt oppfatta som en som vil vise frem at æ e gravid.. Trudde jo å at d va greit å ville vise frem magen sin..[8|]

Men æ skal gå i dem når æ blir større altså-selv om nån her sir d ser så jævli ut. Føler mæ vel i dem og trur at dem kler meg,men men..

Hehe 80 tallet syns jeg da og kunne aldri brukt det selv[;)]

ORIGINAL: NurseBabyG FLODE

hvorfor føler du deg truffet over hva andre mennesker mener?
Jeg gikk med snekkerbukser i svangerskapet, og jeg driter egentlig oppi hva andre synes [;)]
Jeg ELSKET å gå i dem!

For at æ har trudd d va fint å gå med slike bukser..har trudd det var det som var skikkelig gravidbukser..+ at æ muligens e blitt oppfatta som en som vil vise frem at æ e gravid.. Trudde jo å at d va greit å ville vise frem magen sin..[8|]

Men æ skal gå i dem når æ blir større altså-selv om nån her sir d ser så jævli ut. Føler mæ vel i dem og trur at dem kler meg,men men..
Gå i snekker buksa di du!!! Eg likte godt å gå i mi sjølv om eg var både tjukk og rund[;)]

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Bare lurer!

Må si jeg styrer LANGT unna dem[8D][:D]

~ladybird~

Det er INGENTING galt med og ville rope ut at du er gravid!!! [:D][:D][:D]

Jeg viste frem magen min hele tiden og var utrolig stolt av den! Så gå med snikkerbuksa di du [:)][;)]

ORIGINAL: ~Kine~

ORIGINAL: *cookiemonster*

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Må si jeg styrte LANGT unna dem[8D][:D]

Sikkert praktisk, men ikke så lekkert[:)] 

Jeg hadde..og det så ikke så verst ut. Men aller best var støtten det gav meg... Brydde meg ikke i det heletatt hva noen måtte mene om det.

Kunne ikke brydd meg mer midt bak hva andre synes om meg når eg gikk med min snekkerbukse, likte den godt eg..
Syns heller med synd på andre som gadd å bruke tid på å bedømme hva eg gikk med, herregud..[8|]
Sikkert ikke alt dere andre går med så er like lekkert nei..

jeg hadde lyst på selv... men fant ikke. prøvde en på lindex som jeg så helt j***** ut i...... damen i kassa sa: "vi har mange andre typer mammabukser som ser langt mere slankende ut".[:D]
men for min del er det viktigste at klærne er komfortable i svangerskapet... ikke hvor tynn man ser ut liksom.

jeg har h&m sin, i 3 strl[:D] Digger de[:D][:D][:D]

Back
Topp