Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Schmoopy1
Utrolig stygt, er noe av det mest tragiske jeg ser. Får også følelsen av at den i personen i buksene har behov for å skrike ut; SE PÅ MEG, JEG ER GRAVID!
ORIGINAL: NurseBabyG FLODE
ORIGINAL: ~~ladybird~~
Utrolig stygt, er noe av det mest tragiske jeg ser. Får også følelsen av at den i personen i buksene har behov for å skrike ut; SE PÅ MEG, JEG ER GRAVID!
å gåsj...syns dokker d virkeli e så jævli ?
E d så skrekkeli om det ser ut som om personen roper "se på meg?"
Ja æ føler mæ truffet,og ble kjempeskuffa over at så mange syns d e stygt..[&:][X(]
hvorfor føler du deg truffet over hva andre mennesker mener?
Jeg gikk med snekkerbukser i svangerskapet, og jeg driter egentlig oppi hva andre synes [;)]
Jeg ELSKET å gå i dem!
ORIGINAL: ~~ladybird~~Gå i snekker buksa di du!!! Eg likte godt å gå i mi sjølv om eg var både tjukk og rund[;)]
ORIGINAL: NurseBabyG FLODE
ORIGINAL: ~~ladybird~~
å gåsj...syns dokker d virkeli e så jævli ?
E d så skrekkeli om det ser ut som om personen roper "se på meg?"
Ja æ føler mæ truffet,og ble kjempeskuffa over at så mange syns d e stygt..[&:][X(]
hvorfor føler du deg truffet over hva andre mennesker mener?
Jeg gikk med snekkerbukser i svangerskapet, og jeg driter egentlig oppi hva andre synes [;)]
Jeg ELSKET å gå i dem!
For at æ har trudd d va fint å gå med slike bukser..har trudd det var det som var skikkelig gravidbukser..+ at æ muligens e blitt oppfatta som en som vil vise frem at æ e gravid.. Trudde jo å at d va greit å ville vise frem magen sin..[8|]
Men æ skal gå i dem når æ blir større altså-selv om nån her sir d ser så jævli ut. Føler mæ vel i dem og trur at dem kler meg,men men..