hege v Glad i forumet 13 Mar 2010 #3 ORIGINAL: rosarose Uttalt på den engelske måten eller norske? på den norska tenkte jeg. uttales det ikke ganske likt da?
ORIGINAL: rosarose Uttalt på den engelske måten eller norske? på den norska tenkte jeg. uttales det ikke ganske likt da?
rosarose Gift med forumet 13 Mar 2010 #5 Nei vent litt det er med si lyd! Snakk om å la poppkornet gå meg til hovudet!
A angelou Elsker forumet 13 Mar 2010 #8 Uvant, litt spesielt, og favorittbyen min i Italia, men egentlig litt fint også [:)]
hege v Glad i forumet 13 Mar 2010 #9 ja uttales si enna.[:D] liker litt spesielt navn, og tenker på dette navnet hele tiden hvis det blir jente. synes også thalia er litt fint.
ja uttales si enna.[:D] liker litt spesielt navn, og tenker på dette navnet hele tiden hvis det blir jente. synes også thalia er litt fint.
Blue Dome Elsker forumet 14 Mar 2010 #11 Synes det var ett flott navn, og passer veldig godt til de navnene dere har på de andre to da [:D]
hege v Glad i forumet 14 Mar 2010 #12 ORIGINAL: BlueDome Synes det var ett flott navn, og passer veldig godt til de navnene dere har på de andre to da [:D] tusen takk.ja de passer jo godt sammen de navnene.[:D]blir det jente,så holder jeg en knapp på sienna.[:)]
ORIGINAL: BlueDome Synes det var ett flott navn, og passer veldig godt til de navnene dere har på de andre to da [:D] tusen takk.ja de passer jo godt sammen de navnene.[:D]blir det jente,så holder jeg en knapp på sienna.[:)]