Hva synes dere om navnet....

¤Luga¤

Gift med forumet
....Rafael?

Altså, vi får søren ikke bestemt oss for navn. Men, Gabriel er jo navnet på en erke engel og det er Rafael også. Synes det klinger veldig fint med Gabriel og Rafael.

Men, vet ikke om jeg egentlig liker det alene...[&:]

Hmm....Meninger??

ikke helt min stil når det gjelder navn men....

ORIGINAL: Suzanne

Liker det ikke.

Liker det ikke.

Minner det meg om Turtles?[8|][:D]

Uansett, Rafael.. ikke ofte man hører det navnet.
Jeg ville nok ikke brukt det på mine barn..blir for spesielt..

ORIGINAL: Trønderpia82

det blir to like navn da... gabriel-rafael

kanskje litt for likt? er ikke så veldig fan av rafael da.. lykke til med navnevalget[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Helt ærlig så er det noe smiths venner kunne funnet på å kalle ungene sine...hadde vrt redd for at ungene mine skulle bli stemplet. Men er bare MIN mening

Hehe...I know....Det er liksom litt sånn jeg tenker også![8D]

Skikkelig usikker på navn denne gangen, sååå vanskelig!

Takk for svar, alle[:)]

Fler med meninger?

gabriel e jo nydelig navn, men er ikkje heilt min smak da andra navnet[8|]  men husk: da viktigaste er at du/de nermeste rundt deg liker det.. og du og fort vane med et navn og etter ei stund så liker fleir å fleir da :D

Jeg syns det er et fint navn jeg. Kult med litt spesielle navn, alle kan jo ikke kalle ungen sin Thomas, Marcus, Kristian ol som er så standard[:)] navn. Hvor kult er det liksom å være en av 10 andre med samme navn i klassen på skolen. Syns du skal gå for det navnet du selv liker best jeg, da blir du mest fornøyd med navnet selv. Det er jo ditt barn og deres valg!

Liker det ikke.

Bibelske navn er ikke helt min greie.

ORIGINAL: ostepoppen

ikke helt min stil når det gjelder navn men....

Jeg liker det godt.. Det er heller ikke så vanlig, ikke at det er så viktig at det er uvanlig..men tror det er mange som lett reagerer litt på at det er "rart" med en gang. Men Syntes selv at det er et flott og sterkt navn!

Hadde nok ikke havnet på min topp 10 liste[8|]
Meeen, så er det sjelden det navnet vi har vaolgt havner på andre sine topp 10 lister da[8D]

Rafael høres ikke norsk ut, og er ikke pent!

æ ville ikkje kalt ungne min for rafael!
får litt sånn turtles assosiasjon[8D]

men gabriel e jo fint da!

det er flere av dem
erke engelen:
-gabrielle
-michael
-raphael
-uriel

ORIGINAL: kakkeline

det er flere av dem
erke engelen:
-gabrielle
-michael
-raphael
-uriel

Ja, og Zadkiel (fint, men litt for spes kanskje...), Jophiel, Chamuel....

Back
Topp