Hva synes dere om navnet? :)

Solblomst_02

Blir kjent med forumet
Hei! :love2
Jeg er 18+3 uker gravid og det er en gutt. Det blir vårt første barn og vi gleder oss utrolig mye!
Vi har tenkt litt forskjellige navn til gutten vår, men det er så vanskelig å bestemme oss :p
Begge to liker ett navn.
Hva synes dere om navnet Alper? :smiley-bounce012

Godt nytt år til alle dere! :happy:
 
Aldri hørt før, men synes det var ganske tøft! :joyful: Ville nok stålsatt meg for at det vil være en del som synes det er for spesielt :) Men noe sier meg at dere uansett ikke er typen til å kalle babyen for Martin eller Petter ;)
 
Aldri hørt før, men synes det var ganske tøft! :joyful: Ville nok stålsatt meg for at det vil være en del som synes det er for spesielt :) Men noe sier meg at dere uansett ikke er typen til å kalle babyen for Martin eller Petter ;)
Takk for svar! :)
Vi er ikke imot andre type navn som Petter eller Martin. Vi ønsker oss et navn som har betydning enten på norsk eller andre språk :happy:
Det er jo veldig tidlig å bestemme oss om navnet til gutten vår, men det er en veldig vanskelig og ansvarlig prosess kan vi si :p
 
Det ville jeg ikke tenkt på som et personnavn hvis jeg så det stå for seg selv. Det blir litt som å kalle barnet «fjellkjede» for min del.
 
Back
Topp