Hva synes dere om navnet?

Det er egentlig veldig greit at ikke alle har lik smak, tenk hvor kjedelig det hadde vært med 10 jenter og 10 gutter i samme klasse med samme navn[emoji13]
Ja, hver sin smak, syns ikke det var stygt, men var ikke helt i min smak [emoji5]

Det er egentlig veldig greit at ikke alle har lik smak, tenk hvor kjedelig det hadde vært med 10 jenter og 10 gutter i samme klasse med samme navn[emoji13]

Ja, vi var en liten klasse på 10 elver der 3 av jentene hadde samme navn [emoji33]

Minner meg om navnene til barna til fotballfrue:) ville ikke valgt det selv men helt ok i mine ører.

Minner meg om navnene til barna til fotballfrue:) ville ikke valgt det selv men helt ok i mine ører.
Fant et annet jeg syntes lignet veldig på di navnene - Nellie - så skjønner hva du mener selv om jeg ikke assosierer på samme måte som deg[emoji4]
Tvilsomt at jeg får mannen med på det og ikke sikkert det blir jente engang [emoji23]
Men artig å høre hva andre synes:)

Altfor spesielle navn etter min smak, spesielt det siste Nevaeh.

Neveah er fint, men liker det best uten H [emoji4]

På norsk synes jeg ikke det fungerer så godt. Vet ikke helt hvordan det er tenkt å bli uttalt, jeg ville trodd "Neeve" (som i navnet Nieve) og det er greit nok. Men tenker det ville fått mange versjoner som "Nivea" "Neveah" (nesten som Never). Ikke ord jeg synes passer til et barn. Selv på engelsk synes jeg det blir litt for kreativt, så blir ikke helt min stil.

Jeg tenker kun Nivea (som i krem/såpe) når jeg leste det..

Nellie syns jeg er kjempefint :)

Likte uttalelsen på første stavemåte, men tenker litt Nivea :) Likte tanken på stavelse nr. to, men vanskelig og rart navn. Tror uansett dere kommer til å «slite» med at folk ikke skjønner uttale og skrivemåte.

Back
Topp