hva synes dere om navnet

lindas28

Glad i forumet
ROBIN?? var hos mormor nå og da hadde hune hørt det navnet på tven i går,var jo ikke så dumt da,passer med Odin også,eller??

Synes Robin er kjempe fint - Robin Hood liksom:-) må jo bli en gogutt [:D]

Synes det hadde vært fint med ett norrønt navn sammens med odin..
For meg er Robin litt 90 talls gangster navn...Men det er kansje bare meg, og uansett det er jo DU som skal like det:-)

Fint og søtt guttenavn [;)]

ORIGINAL: Lenelill

Synes Robin er kjempe fint - Robin Hood liksom:-) må jo bli en gogutt [:D]

hvordan tenker du å uttale det da??? rooooobin eller råbbin??? synes uansett at det passet fint til odin jeg:D

Syns det er fint![:)][:)]

ORIGINAL: Vugge

Husker ikke hvilken plass, men det ligger på topp 10 lista over navn på menn som sitter i fengsel, så LeViJaPia har rett i at det er litt gangster [:D] Fint navn syns jeg, men eksen min heter det så jeg kunne ikke hatt det [:)] (Og, han hever statistikken han også for å si det sånn.. [8D])

Jeg forbinder det også med fengsel, dessverre. For min del er det ingen guttenavn på R som ville vært aktuelle av den grunn.. Men hver sin smak

Robin er kjempe et kjempe søtt navn[:D]

jeg syns Robin er kjempefint[:D]

Synes d er kjempefint[:)]ene englegutten min fikk d navnet

Robin er ett flott navn - kjenner 2 stk og begge guttene er GODE som GULL !!

Robin er kjempefint navn[:D]

Synes det er kjempe fint jeg [:)]

fint både som gutte og jentenavn

Tenker på han søte gutten i Himmelblå!

Men synes ikke det passer så godt til en stilig mann tror jeg...men d er jo bare en vanesak!

Er litt usikker på det navnet, for jeg vet aldri hvordan folk vil ha det uttalt. Venninna mi var sammen med en Robin for mange år siden, jeg ville uttalt det Råbbin, men hun uttalte det Roooobin (ja litt overdrevet med o-ene der). Sambo har et søskenbarn som heter det også og der uttales det også med lang o. Men vet om andre igjen som har det navnet  og uttaler det Råbbin. Er ikke noe galt i selve navnet altså, helt greit navn. [:)] 

Back
Topp