Hva synes dere om guttenavnet Ravn?

Jeg forbinder Ravn med jente jeg da. Sikkert fordi eneste jeg vet heter det er hun jenten i kaptein sabeltann. Skjønner det med mobbing, for viss barna ser den serien så vil de mobbe han for jentenavn..
Styrk da? Eller Ragnar? Severin? Sterke navn som er litt tøffe..:) syns jeg da ;)

Hvis dere begge to liker navnet, synes jeg dere skal gå for det ! :-) synes ikke det er noe uvanlig med det navnet. Det finnes så utrolig mye forskjellige spesielle navn på barn rundt omkring nå, så tror nok ikke det skal være grunnlag for mobbing.

Ravn er jo kjempetøft! Personlig ville jeg kanskje myknet det opp med et mellomnavn, men det er jo opp til dere :p synes hvertfall det er et kult navn, og har hatt det i bakhodet selv ;)

Ravn er jo kjempetøft! Personlig ville jeg kanskje myknet det opp med et mellomnavn, men det er jo opp til dere :p synes hvertfall det er et kult navn, og har hatt det i bakhodet selv ;)
Har tenkt på mellomnavn selv. Åååå, navn er vanskelig altså. Takk for tilbakemeldinga :)

Hvis dere begge to liker navnet, synes jeg dere skal gå for det ! :) synes ikke det er noe uvanlig med det navnet. Det finnes så utrolig mye forskjellige spesielle navn på barn rundt omkring nå, så tror nok ikke det skal være grunnlag for mobbing.
Helt sant. Nå for tiden kan man kalle barna sine hva som helst nærmest :p Takk for tilbakemeldinga :)

Back
Topp