Hva synes dere om dette?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Leste et sted at barn under 3 år ikke bør gå i barnehage. Hva mener dere om det?

Når begynte barnet/barna dine i barnehage?

Thale begynte i bhg da hun var 2år og 1mn, da var det på høy tid at hun kom seg i barnehage så både mor og barn slapp å gå på veggene av frustrasjon[:)][;)]
ALDRI om jeg hadde gått hjemme med mitt barn til hun var 3, da hadde vi blitt sprø begge to!

Min mening er at barn har veldig bra av og gå i bhg og være sosiale med andre barn fra rundt 1 årsalderen!! Jobber selv i bhg og vi ser at barn som ikke har gått i bhg eller dagmamma før de er 3 år ikke får det så lett i bhg!! Det er slvsagt forskjell på barn da så det gjelder jo ikkke for alle[:)]

Min sønn begynte i bhg da han var 7 mnd...han har ikke tatt noe skade av det[;)]

[:)]Min eldste gikk aldri i barnehage,og det har da blitt folk av ham også...
Minsten begynte i august,da var han 3 år og 3 mnt. Både han og jeg var fornøyde med at han var hjemme til da,men nå er det godt at han er i barnehagen. Språklig sett så lå han like langt eller lenger fremme enn sine jevnaldrene.. Og personalet i barnehagen kommenterer jo at han foretrekker å leke med 4-5 åringene. De er mer på hans nivå! Jeg tro barn begyner i barnehage når foreldrene begyner å jobbe igjen,og unger tilpasser seg heldigvis situasjonen de er i. Barnehage er et flott tilbud for utearbeidene foreldre,og for å sosialisere litt større barn.

Jeg jobber i barnehage, og syns personlig at barn under 18 mnd ikke har noe i barnehagen å gjøre. Må selv sende jenta mi i barnehage når hun er 1 år, men hun skal gå i min barnehage, så da kan jeg følge med litt[8D]

ORIGINAL: lianne

Jeg jobber i barnehage, og syns personlig at barn under 18 mnd ikke har noe i barnehagen å gjøre. Må selv sende jenta mi i barnehage når hun er 1 år, men hun skal gå i min barnehage, så da kan jeg følge med litt[8D]

Hva gjør man da når permisjonen er over og man ikke har noen plass å ha ungen mens man er på jobb?
Si opp jobben mens man går på sosialen i 6-7 mnd?

Back
Topp