Hva synes dere om dette navnet?

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
Veldig vanlig. Men synes det er fint :)

Liker det godt :)

Ville ikke kaldt det sjeldent, er et ganske populært navn, men det er veldig fint!

Helt greit navn det. Ikke ett jeg hadde valgt da :) Men fint nok navn altså. Bare ikke min smak

Jeg synes Isak er veldig fint, kjenner selv et par-tre stykker og måtte derfor stryke det fra guttenavnlista vår

Et nøytralt navn. Fint. Enkelt å uttale og greit med to stavelser. Men ville ikke valgt det siden det også kan skrives Isaac. Mulig det ikke ville vært et problem, men jeg liker ikke slike misforståelser.

Fint og historisk navn :)

Ja, jøss, en uskyldig guttunge som nesten ble slaktet på et berg? :p Eller har jeg misset noe nå?

Huff ja:p Høres jo fælt ut, men det var vel aldri meningen at det skulle skje, var nok mer tillit det handlet om. For å skrive det på den bibelske måten, så var det heller at faren Abraham og sønnen Isak skulle være et eksempel på hvordan Gud som far lot sin sønn Jesus dø for verden. Et slags frempek.

Huff ja:p Høres jo fælt ut, men det var vel aldri meningen at det skulle skje, var nok mer tillit det handlet om. For å skrive det på den bibelske måten, så var det heller at faren Abraham og sønnen Isak skulle være et eksempel på hvordan Gud som far lot sin sønn Jesus dø for verden. Et slags frempek.

Skal ikke si hva jeg mener om den fortellingen der, hehe. :P Så jeg skjønte ikke helt hva det flotte var :P

Jeg synes også at Isak er et fint navn. Dessverre er det blitt ganske oppbrukt her jeg bor også, så da er det på lista over navn jeg liker men ikke vil bruke.

Back
Topp