Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *julilykke*
ORIGINAL: MammaMilla88
var inne å såg det på finn her om dagen[;)]
Kan da ikke væra så gæli dette vil jeg tro!?[;)]
eneste er vel kanskje farge valget utvendig[8D]
hehe.. kanskje vi sees på visning da? [8D] nei, det er nok ikke så alt for gæærnt! enig med deg om fargen! ;) men det kan jo ordnes opp i etterhvert! [8D]
ORIGINAL: DenicaD
jeg så prisen og tenkte JEG VILLE KJØP!
hiv dere inn på boligmarkedet isteden for å leie... det er så fort gjort å få vanskeligheter med å komme inn igjen..[X(]
jeg hadde kjøpt huset, på FLEKKEN![:D]
her er det ingen hus så billige[&o]
ORIGINAL: Tåkeliten
Ser på bildene og det ser ut som det er shingeltak på huset. Det har vel en noenlunde beregnet levetid på tredve år, og bør etter min mening få lagt ny shingel på taket eller gjøres noe med før en eventuell lekasje.
Uansett, huset er billig, og ser bra ut, men vær nøye med å sjekke hvordan vedlikehold (ikke bare overfladisk med flotte overflater i stuer og soverom og slik) er, og hvor mye dere må beregne på å reparere og fikse.
Er uansett bedre å bo i sitt eget kontra å leige, men ut fra alderen på huset bør dere beregne inn kanskje ett par hundre tusen til oppgradering og nødvendig vedlikehold.....
Ellers så likte jeg huset selv, såklart småting, men man får aldri huset helt som man vil når man kjøper etter noen andre.
ORIGINAL: carina88
love it! billig og, får ikke hus til den prisen i bergen [:'(]