hva synes dere om dette huset?? *link*

ORIGINAL: *julilykke*

ORIGINAL: MammaMilla88

var inne å såg det på finn her om dagen[;)]

Kan da ikke væra så gæli dette vil jeg tro!?[;)]

eneste er vel kanskje farge valget utvendig[8D]

hehe.. kanskje vi sees på visning da? [8D] nei, det er nok ikke så alt for gæærnt! enig med deg om fargen! ;) men det kan jo ordnes opp i etterhvert! [8D]

blir nok ikke så vi skal se på det da vi blir å se etter hus rundt veldre traktene da største går i barnehagen der å vi vil dit igjen[;)] kjøpte hus på stavsjø for 2 år siden.. men, blir nok ikke nytt hus med det første.. men syns set der såg bra ut jeg [;)]

Det så kjempefint ut! [:)]

Mitt beste tips: Studer taksten NØYE før dere bestemmer dere [;)]

mye hus for pengene[:)]

Løp å kjøp! Syns huset var kjempefint, jeg. Og til den prisen da....sånne huspriser er det ikke her...

Så da fint ut det [:)] Innbiler meg at du får mer for penga i Moelv enn i Br. dal og Hamar feks...

ORIGINAL: Kizzapus

Det var da et lyst og flott hus det[:)]
Og prisen var jo også grei må sies[:)]

Syns det var et kjempekoselig hus! [:)]

Vi har selv kjøpt hus for 1,5 mill. Men huset "deres" var mye finere oppussa, selv om vårt er bittelitt større![:)]
Men ville absolutt går for det altså! [:D]

Så fint, ser ut som dere får mye for pengene der[;)]

Ser på bildene og det ser ut som det er shingeltak på huset. Det har vel en noenlunde beregnet levetid på tredve år, og bør etter min mening få lagt ny shingel på taket eller gjøres noe med før en eventuell lekasje.

Uansett, huset er billig, og ser bra ut, men vær nøye med å sjekke hvordan vedlikehold  (ikke bare overfladisk med flotte overflater i stuer og soverom og slik) er, og hvor mye dere må beregne på å reparere og fikse.
Er uansett bedre å bo i sitt eget kontra å leige, men ut fra alderen på huset bør dere beregne inn kanskje ett par hundre tusen til oppgradering og nødvendig vedlikehold.....

Ellers så likte jeg huset selv, såklart småting, men man får aldri huset helt som man vil når man kjøper etter noen andre.

ORIGINAL: DenicaD

jeg så prisen og tenkte JEG VILLE KJØP!

hiv dere inn på boligmarkedet isteden for å leie... det er så fort gjort å få vanskeligheter med å komme inn igjen..[X(]

jeg hadde kjøpt huset, på FLEKKEN![:D]

her er det ingen hus så billige[&o]

syns det var mye hus for pengene! Ser det er kommet inn mange gode tips!! Men sjekk hvor bra det er vedlikeholdt!! Se etter vannlekasjer, mugg, fuktighet osv. Broren min gikk på en smell når han fikk vannlekkasje 1,5 uke etter overtagelse!

ORIGINAL: Tåkeliten

Ser på bildene og det ser ut som det er shingeltak på huset. Det har vel en noenlunde beregnet levetid på tredve år, og bør etter min mening få lagt ny shingel på taket eller gjøres noe med før en eventuell lekasje.

Uansett, huset er billig, og ser bra ut, men vær nøye med å sjekke hvordan vedlikehold  (ikke bare overfladisk med flotte overflater i stuer og soverom og slik) er, og hvor mye dere må beregne på å reparere og fikse.
Er uansett bedre å bo i sitt eget kontra å leige, men ut fra alderen på huset bør dere beregne inn kanskje ett par hundre tusen til oppgradering og nødvendig vedlikehold.....

Ellers så likte jeg huset selv, såklart småting, men man får aldri huset helt som man vil når man kjøper etter noen andre.

tusen takk for svar! i følge salgsoppgaven ble det lagt nytt tak i 2007.. [:D] så da regner jeg med at det ikke er noe vi trenger å styre med den første tiden eventuelt! [:D]

ORIGINAL: DJ HILDE

kjempefint hus d der da, vill nokk gjort om litt med tid å stunder da, men d er meg, så lenge det viktigste er i orden. :)

Nyyydelig![:D][:D]

ORIGINAL: carina88

love it! billig og, får ikke hus til den prisen i bergen [:'(]

Hehe, litt forskjell på innholdet i Bergen og Moelv og.. [8D] Uten å fornærme Moelv, det er tross alt på riktig side av Mjøsa.. [8D][:D]

Det var et fint hus! Jeg ville malt all panelen i taket og på vegger hvitt, men bortsett fra det så det jo bra ut! Kanskje tatt vekk døra på kjøkkenet, evt satt inn skyvedør.[:)]

ORIGINAL: *Queen*

For å si det sånn så hadde det vært ett slikt hus for den prisen her så hadde jeg kjøpt uten å tenke meg om..!:)

Har jo ett kjempe stort potensiale for oppgraderinger:)

sign

det var jo et kjempe fint hus! [:D]

Noe av det jeg angrer mest på at jeg ikke sjekka/spurte om før vi kjøpte var solforhold...vi har få dager i året med solo, og det er kjipt [&o]

Back
Topp