000live000 Blir kjent med forumet 6 Des 2017 #1 En til mormor og en til farfar Synes det er koselig med hjemmelagde ting. Tror dere de blir overrasket? De får dem så lenge alt går fint på tidlig UL den 18 [emoji56]
En til mormor og en til farfar Synes det er koselig med hjemmelagde ting. Tror dere de blir overrasket? De får dem så lenge alt går fint på tidlig UL den 18 [emoji56]
M Moderator Tonje Guest 6 Des 2017 #2 Åh, så lekkert! Den likte jeg veldig godt, og ble jo både rørt og varm om hjertet her Tror besteforeldrene kommer til å elske denne gaven!
Åh, så lekkert! Den likte jeg veldig godt, og ble jo både rørt og varm om hjertet her Tror besteforeldrene kommer til å elske denne gaven!
000live000 Blir kjent med forumet 6 Des 2017 #3 Moderator Tonje skrev: Åh, så lekkert! Den likte jeg veldig godt, og ble jo både rørt og varm om hjertet her Tror besteforeldrene kommer til å elske denne gaven! Klikk for å utvide … Tusen takk ble rørt av meg selv også. Haha
Moderator Tonje skrev: Åh, så lekkert! Den likte jeg veldig godt, og ble jo både rørt og varm om hjertet her Tror besteforeldrene kommer til å elske denne gaven! Klikk for å utvide … Tusen takk ble rørt av meg selv også. Haha
EllaDuracella Flørter med forumet 6 Des 2017 #4 000live000 skrev: En til mormor og en til farfar Synes det er koselig med hjemmelagde ting. Tror dere de blir overrasket? De får dem så lenge alt går fint på tidlig UL den 18 [emoji56] Klikk for å utvide … Veldig koselig!!!
000live000 skrev: En til mormor og en til farfar Synes det er koselig med hjemmelagde ting. Tror dere de blir overrasket? De får dem så lenge alt går fint på tidlig UL den 18 [emoji56] Klikk for å utvide … Veldig koselig!!!