Hva synes dere om at..

Jeg stoler på samboeren min så det gjør meg ikke så mye. Det hender en gang i skuddåret at de møtes opp for en kaffe og så lenge de ikke møtes i "hemmelighet" er det greit. Jeg har møtt henne også og hu virker helt grei.

ORIGINAL: mamsemor

Min samboer har ingen ekser, så det er ikke noe aktuelt problem! [:)]

Ikke mannen min heller..[:)]

mannen min har ikke kontakt med noen av sine ekser, så ikke noe problem her...

men siden jeg snakker av og til med noen av mine ekser, så måtte jeg jo godtatt at han gjorde det og..
Han har jo valgt meg, så ser ikke problemet[8D]

ORIGINAL: Lule

Kjæresten/samboern/mannen har kontakt med eks-kjærester?

Hos oss betyr ikke det noe iallefall. Begge har fortider den andre parten ikke har opplevd så det skulle da bare mangle at en ikke setter en strek voer det som ahr skjedd før. X'er er jo mennesker en har brydd seg om, og jeg synes iallefall det er unaturlig å glemme folk som har betydd noe for en.

ikke noe problem så lenge man er åpen om det

Nå har ikke mannen min så mange eks-er - men hadde han hatt nær kontakt med de hadde det nok vært et problem for meg for å være ærlig.

Spørs hva forhold det er snakk om da. Jeg har mange guttevenner jeg snakker med. For oss begge er vi i vårt første seriøse forhold, så jeg har ikke noe å stresse med uansett......

Det har jeg ikke noe imot.
Her er vi begge gode venner med enkelte av eksene våre..
Nå har jeg da kontakt med den ene fordi han er pappan til
elste jenta da men..
er veldig god venn med han jeg var sammen med i 3 år før jeg og gubben ble sammen.
Og han er god venn med eksen sin.

Ser ikke på det som noe problem egentli...!

Det ble rett å slett slutt fordi vi passet best som venner,og
hvorfor ikke være d da?[:D]

Han kommer godt overens med begge av disse eksene mine og jeg like så med hans!

SIGN. [:D]

Jeg har kuttet kontakten med mine ekser for sambos skyld, og da forventer jeg det samme tilbake... [:-]

Min beste venn gjennom alle år er også min x, og vi deler alt, og kunne ikke sett for meg et liv uten han.
Og dette syns samboeren min er helt greit, og hvis Johan hadde hatt kontakt med sine xer hadde jeg ikke hatt problemer med det.[:)]

Han (min samboer nå) hadde forresten noen flotte scrapbooks som xen hans gjennom 7 år hadde laget til han.
Da vi flyttet sammen i nytt hus ville han kaste dem, men jeg syns de var så flott laget og hun har lagt ned mye arbeid og tid i dem, at jeg smuglet dem med meg, og blar i dem selv titt og ofte. De er laget mer til ham om han, ikke om de liksom[:)]

det syns jg er helt greit! jeg har kontakt med mine ekser.. ikke daglig kontakt.. men vi er venner.. og har null problemer med å omgås... [:)] en eks er en eks.. og det er en grunn til at det er en eks!

Det er ikke et problem for meg. Han har ikke så veldig mye kontakt med eksen, men skriver noen meld av og til. Helst til bursdag og sånt. Har vært på fest og lignende med henne og synes hun er helt grei[;)]

kommer helt ann å hvilket forhold dem har hatt tidligere, nå, om de har vært venner lenge etter at det ble slutt å før dere traff hverandre osv..
men jeg hadde syntes det var kanske ubehagelig..[8D]

jeg hadde definitivt ikke likt det, men meg om det

her har verken jeg eller han kontakt med eksene våres.. Ikke noe behov for det,og syns heller ikke noe om det.. 

hehe, samme her[:)]

Back
Topp