Hva synes dere om at andre gir barnet ditt drikke fra sitt glass?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Ja, jeg er litt hysterisk:) men dette synes jeg er direkte ekkelt!
Har gitt beskjed at barnet mitt har egen kopp/ gaffel/skje. Men likevel så fortsetter de. Man trenger jo ikke fore barnet mitt med basselusker.. spesielt munnsår kan jo være direkte livsfarlig for de minste tassene.
Er det bare meg som er hysterisk?

Hvem er disse som gjør det ? :o

Jeg ville sagt fint i fra at det ikke er greit!

Hvem er disse som gjør det ? :eek:

Jeg ville sagt fint i fra at det ikke er greit!
Besteforeldre, onkler og tanter. Har gitt beskjed 100 ganger. Det beste var når mamma sa; ja, jeg vet du ikke liker det. Så gjorde hun det likevel!!
Er nesten så jeg har lyst til å sette frem ett glass på deling når de kommer på besøk
Så kan de se selv hvor ekkelt det faktisk er

Besteforeldre, onkler og tanter. Har gitt beskjed 100 ganger. Det beste var når mamma sa; ja, jeg vet du ikke liker det. Så gjorde hun det likevel!!
Er nesten så jeg har lyst til å sette frem ett glass på deling når de kommer på besøk
Så kan de se selv hvor ekkelt det faktisk er
Herregud så dårlig gjort av dem!

Liker det ikke, og tar vekk glasset så fort jeg ser det. Han skal ikke drikke av noen andres glass, ikke besteforeldre eller noe, men han får ikke drikke av mitt heller.

Kommer veldig ann på.
Ser helst at folk ikke deler glass osv.
Hun drikker stort sett av eget men deler noen ganger med meg.

sendt fra Note 3 - sengekos

Synes det er helt greit at lillegutt deler med meg eller pappaen, men liker ikke når alle andre skal dele.. Synes det er litt vanskelig å si ifra alltid, for skjønner ikke at folk ikke kan tenke dette selv! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er rask med å ta vekk koppen, og sier at "nei, det er xxxxx sin." Hun kan smake av mitt og pappaens glass så lenge vi er friske.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei eg syns de e dårligt gjort av de.
Barna vår kam smaka av min eller pappas kopp/ glas men ikkje noen andra. De syns e min familj respekterer men litt værre me mannen sin.

Altså. Kommer Ann på. Er det meg selv, faren eller broren i huset så gjør det ikke noe. Føler vi deler samma basillene. At andre utenfor gjør det syns jeg er ekkelt.

Skal man absolutt dele så spør man foreldrene til barnet om det er greit og RESPEKTERER svaret man får. :D

Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D

Husker ikke at dette var noe problem da han største var liten. Når nestemann kommer, dersom det skulle bli et tema, så vil jeg gi beskjed om at det ikke er greit, foruten meg, pappan og storebroren :)

Nei, du er ikke hysterisk... Hadde ikke funnet meg i det..

Nei, jeg synes også det er ekkelt!

Liker heller ikke når andre putter sin skje/gaffel i hennes munn eller tar mat ut av munnen sin og putter i hennes :eek: Dessverre er svigerfamilien fæl til å gjøre sånt og jeg liker det ikke!

Synes ikke noe om det, greit om ungen drikker fra foreldrene sitt glass, men ikke andre sine.

Back
Topp