Hva synes dere om 50 år+ som gifter seg på nytt?

Jeg tenker at det er flott at de har funnet noen de vil dele resten av livet med. Uavhengig av om de er 20, 50 eller 80, for den saks skyld.

Angående kirke vs. tinghus får det være opp til den enkelte, men jeg ville ikke giftet meg i kirken mer enn én gang.

Jeg bryr meg virkelig ikke om hvordan andre mennesker velger å markere sin kjærlighet til hverandre, hva slags motiver de måtte ha for å gjøre det, når de burde gjøre det og hva de burde være ikledd. Alt folk skal synse noe om!

synes det er flott uansett hvor og hvordan de gifter seg

jeg giftet meg første gang i tinghuset og andre gang i kirken

I alle dager.. Er det noe å tenke over da?
Jeg gir beng i hvor gamle folk er når de gifter seg. Enten om det er første, andre eller tredje gangen..
OG hvor de gifter seg.

Syns bare det er koselig jeg om folk finner kjærligheten flere ganger i livet, og hvordan de velger å markere den er heeeelt opp til dem [:)]

ORIGINAL: Auliana

Folk må da få gifte seg slik det behager dem...hehe...herregud [:D]

ORIGINAL: maryjoleen

synns det er kjempekoselig når folk finner kjærligheten på ny. om di gifter seg i kirka så synns jeg ikke det er noe rart.
enig.

lettere å holde den der 'til døden skiller dere ad' og når man blir eldre *fnis*[8D]

Synes det er kjempe flott at de er så forelsket på nytt og tør ta sjansen en gang til.
Kirke, tinghus, poteto potato.
Jeg tror det å gifte seg i kirken anses for å vara det fine, romantiske (bare se på filmer) stor sal og musikk, mens det er litt mer "kjedelig" å gå til tinghuset og raskere overstått. Personlig mener jeg at de som tror på gud skal ha rett til å gifte seg i kirken og ikke folk som sier at det er piss vass med kirke og gud. Synes det er latterlig å ha den slags dobbel moral og man er kristen når det passer en.

Flott at de har funnet kjærligheten igjen tenker jeg.

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Jeg bryr meg virkelig ikke om hvordan andre mennesker velger å markere sin kjærlighet til hverandre, hva slags motiver de måtte ha for å gjøre det, når de burde gjøre det og hva de burde være ikledd. Alt folk skal synse noe om!

Syns det er fint at man kan finne kjærligheten på nytt.. Bryr meg ikke om hvor de gifter seg, må få være deres valg uten at andre skal dømme dem for det..

ORIGINAL: Tøsa^^

Ser ikke forskjellen på det og å gifte seg når man er 20......
Kjærligheten har vel ingen aldersgrense?

Folk må få gifte seg så mange ganger de vil - men jeg synes det blir litt i overkant å være hvit brud for 3. og 4. gang [:-]

Syns det er fantastisk at det går an å finne kjærligheten flere ganger og når som helst i livet. [:D]

Så flott at de har funnet kjærlighet igjen.

Så fantastisk!!!

Sier som mange andre her inne: Jeg synes det er kjempeflott at folk finner kjærligheten på ny.

Kirke eller tinghus? Det får de bestemme selv.

Back
Topp