hva synes dere?? *link til hus*

Heidi10+12

Gift med forumet
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26804925&reference=2011/2/14/5/268/049/25_30856926.jpg

vi skal på visning!
og jeg håååååper vi får det..[:)]

FOR en herlig beliggenhet!! Det er sånn vi vil bo etterhvert også. Og huset var utrolig koselig!! Ville tatt kjøkken og bad og soverommene etterhvert, men stua var jo helt super:)

til den prisen her vi en del og pusse opp for..
blir nok noe overfalte-jobb med en gang.. som gangen og soverommet.
vaskerommet og doen skal nok få seg en omgang ganske fort også!

Må si at interiøret ikke var helt min smak..
Men bra dere er forberedt på å pusse opp..
Virker som det ligger i et barnevenlig omeråde da, og garasje er jo også e pluss[;)]

Så koselig ut:)

Stua var kjempe fin, syns kjøkkenet ble litt for "steirilt" (veldig hvit) for min del men kan jo bare få inn litt farge med gardiner osv. Soverom, gangen og badet likte jeg ikke med tanke på fargene. Men det er jo bare å male. Syns det var et fint hus ellers [:)] Blir nok veldig bra med litt oppussing [:)] Kunne godt tenk meg et slik hus [:)]

jeg likte det kjempe godt, kommer på besøk, hehe!!
til den prisen så har man jo råd til å pusse opp litt også, så da er det jo ikke ille i det heletatt! må si jeg likte veggene på badet, hihi!!

ORIGINAL: Rapunsel

til den prisen så har man jo råd til å pusse opp litt også, så da er det jo ikke ille i det heletatt! må si jeg likte veggene på badet, hihi!!

bare og komme!! :)
ja de veggene skal vi HVERTFALL IKKE fjerne!
såååå nydelig a gitt! [;)][8D]

Er jo ett fint hus..[:D]
Men ville nok pusset opp litt ja[8D][:D]

SÅ fin beliggenhet! [:D]
Lykke til!

ORIGINAL: Heidi10

ORIGINAL: Rapunsel

bare og komme!! :)
ja de veggene skal vi HVERTFALL IKKE fjerne!
såååå nydelig a gitt! [;)][8D]

nei, de MÅ dere ha, det var jo selve sjelen til huset, hehe!!

blir sikkert veldig fin når dere setter i gang med opppussing [:)]

Koselig hus, og veldig fin tomt da! Hadde nok satset på litt oppussing ja, men så absolutt potensiale. Herlig med all den uteplassen [:D]

Back
Topp