Hva synes dere *bilder*

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Hva synes dere om taket vårt inne i stua? Spesielt eller fint? [:D]
Hvilken interiørstil synes dere passer inn? [:)][:)]

Jeg elsker sånne gipsroser... Bør jo ha en litt elegant og dus stil med et så flott tak da!

Kjempefint[:)]

åååh.. ELSK!
Skulle veldig veldig gjerne hatt slik selv

Nydelig, nydelig, nydelig!
Skulle mer en gjerne hatt slikt selv... En klassisk stil passer fint inn.

Åh, jeg er så grisemisunnelig på deg at du aner ikke!!!

Syns man kan "bruke" taket på mange måter, men klassisk stil uten utprega ikea møbler er vel mest "riktig"[;)] Men du kan jo velge å møblere litt minimalt og fremheve taket på den måten.
Tror jeg ville gått for noen gamle skatter av noen møbler, howard sofa, lyskrone, myke tepper og en ny tapet med mye detaljer som man ser når man først kommer litt godt innpå.
Syns ikke shabby chic passer helt inn, for dette taket er herskapelig![:D]

ORIGINAL: *LillMi*

Åh, jeg er så grisemisunnelig på deg at du aner ikke!!!

Syns man kan "bruke" taket på mange måter, men klassisk stil uten utprega ikea møbler er vel mest "riktig"[;)] Men du kan jo velge å møblere litt minimalt og fremheve taket på den måten.
Tror jeg ville gått for noen gamle skatter av noen møbler, howard sofa, lyskrone, myke tepper og en ny tapet med mye detaljer som man ser når man først kommer litt godt innpå.
Syns ikke shabby chic passer helt inn, for dette taket er herskapelig![:D]

Akkurat det tenkte jeg også !!!

Jeg synes fargene dere har valgt til passer veldig godt. Enig med LilleMi, dette er herskapelig, så shabby chic passer ikke helt inn. En Howardsofa ville vært flott! Gamle møbler i flammebjerk også.

Det er sånn klassisk gammel bygård tak [:)] Alle leilighetene jeg har bodd i i oslo de siste 15 åra har hatt tak med stukkatur og rosett, bortsett fra her jeg bor nå.. Savner å ha et fiiiint tak!

Taket ditt e herskapelig ja, men synes det passer til alle stiler alikevell.
Det er somregel ikke taket som sier hvem du er, det er alt det som er under det [:)]

Nydelig!!! [:)] Ville begynt å samle på gamle møbler hadde jeg bodd der [:D]!! Men sikker på at du får det flott uansett!!

Kjempefint[:D][:D][:D]

Usikker på møblemang.. men ser for meg litt sånn "gammeldags" stil.... kanskje ting man kjøper på loppemarked og pusser opp selv... [:D]

Skikkelig lækkert [:)][:)]

ORIGINAL: DeUtroligeÅrene

åååh.. ELSK!
Skulle veldig veldig gjerne hatt slik selv

Sign, kjempefint :)

Back
Topp