Hva synes dere...beslutningsvegring her.

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Jeg tok svinevaksine på forrige fredag, ble uvel Mandag ettermiddag og var hjemme i går og i dag. er ikke forkjølet eller influensasymptomer i den forstand. Men har vært kvalm, magevondt, ikke holdt på maten og utrolig trøtt og slapp.
Jeg lurer på om jeg skal dra på jobb i morgen.
Er litt bedre i dag, men fortsatt kvalm og har ikke holdt på all mat i dag heller, men har ikke feber.
Også lurte plutselig på om kanskje "reaksjonen" fra vaksinen er over og dette er en liten forverringe av preggyformen.
For hvis det bare er at graviditeten har gjort meg dårligere igjen, så vil jeg nok presse meg litt mer ifht å gå på jobb enn hvis kroppen er syk og trenger hvile for å sloss mot noe.

KLarer ikke bli enig med meg selv. [&:] Jeg har vært i knallform ifht til graviditeten etter uke 13 og frem til nå så synes det er rart også.
Hva ville dere gjort!

Det er to grunner som gjør at jeg aldri drar på jobb, og det er feber og oppkast/omgangsyken..
Så hadde det vært meg hadde jeg blitt hjemme til jeg sluttet å spy..

Er formen din fin da, med tanke på at du ikke holder på maten, man blir jo ganske slapp av slikt...

Jeg spyr ikke, bare andre veien, men det er bare et par ganger om dagen, får vondt i magen etter mat også går det liksom litt over. Ellers er jeg litt slappere enn vanlig, vondt i hodet, men som sagt ingen feber. Det har jeg ikke hatt noen av dagene, derfor jeg tenkte at det kanskje ikke var "sykdom".

Bah...kjipe er at jeg hadde feriedag fra jobb på mandag og det føles så dumt å bli syk rett etter helg og feriedag, føles skikkelig ubehagelig ifht jobben. Derfor jeg stresser litt med det.

Hmm, ville nok holdt meg hjemme.. Siden du er kvalm osv, kan jo være alt fra graviditeten til omgangssyken..

Men jeg ville også ringt de du tok vaksinen hos og fortalt at du har det sånn nå.. For de som satte vaksinen har et skjema de må fylle ut dersom noen blir dårlige etter at de har tatt vaksinen[:)] Og hørt samtidig med de hva du skal gjøre[:)]

ORIGINAL: nurkeklar

Hmm, ville nok holdt meg hjemme.. Siden du er kvalm osv, kan jo være alt fra graviditeten til omgangssyken..

Men jeg ville også ringt de du tok vaksinen hos og fortalt at du har det sånn nå.. For de som satte vaksinen har et skjema de må fylle ut dersom noen blir dårlige etter at de har tatt vaksinen[:)] Og hørt samtidig med de hva du skal gjøre[:)]

Ja tenkte å si ifra, jeg fikk på helsestasjon hvor jeg går til svangerskapskontroll og skal snart tilbake dit.

Er man ikke i form og gravid syns jeg ikke man skal gå på jobb. Samme om det er pga graviditeten eller vaksina kroppen jobber med. Kroppen trenger tydeligvis hvile. Sånn ville jeg tenkt.

ORIGINAL: Tussa og Sofie

ORIGINAL: nurkeklar

Ja tenkte å si ifra, jeg fikk på helsestasjon hvor jeg går til svangerskapskontroll og skal snart tilbake dit.

[:)] Masse god bedring!!

Back
Topp