Hva svarer dere til folk som maser ? :D

Capri-Sonne

Glad i forumet
Telefonen ringer flere ganger om dagen, det ringer på døra og meldingene tikker inn.. Folk jeg ikke hører fra til vanlig og familie. Alle maser!! Har fått kommentarer som har han ikke kommet enda? M jeg komme å trykke deg på magen ? Sagt med en spøkefullt tone men likevel! Andre har spurt om det er bare luft jeg har inn i der? Synes det er litt frekt jeg da:) men er jo hormornell som det holder nå :p regner med folk har mast med dere også, hva svarer dere ? :s

Var kun mamma som "maset" her. Men da kun inform av "hvordan står det til meldinger" hver dag siste tiden før hun kom

Kom jo på termin så slapp vel kanskje unna mas av den grunn? At jeg slapp overtid?

Masse mas her og,meldinger fra folk eg ikkje snakke med t vanligt,telefoner som ringer hele tiden.no må du føda,e meldingen som går igjen..ja hadde eg konna styrt da sjøl så hadde eg føda for to veker si..grrrr e så irritabel for tiå at eg prøve å ikkje væra ute blandt folk:)
Har slutta å svara på meldingar,dei får jo veta da når han e komt
Forhåpentlig så komme han i mårå,blir kanskje sotten i gong viss da ikkje va for travelt på sjukehuset,krysse alt eg har:)

Var kun mamma som "maset" her. Men da kun inform av "hvordan står det til meldinger" hver dag siste tiden før hun kom

Kom jo på termin så slapp vel kanskje unna mas av den grunn? At jeg slapp overtid?
jeg har ikke termin før i morgen :D har lyst å slutte å svare. Virker ut som folk har en konkurranse om å få vite det først og er liv redd for ikke det skal skje. Sannheten er at ingen uten om barnevakt får vite det før D har skjedd :)

Alt for mye mas. Har ikke orket å følge i barnehagen, handle på lokalbutikken, eller være innom jobb. Blitt en asosial raring :p

Eg fekk meldinger før termin,men dagen itte termin begynte det for fullt..slutta å levera guttongen i bhg for da blei så masse mas...da hjelpe ikkje akkurat på humøret å bli mast på,klikke jo for ingen ting..i dag e eg 10 dagar øve,så kjenne eg e på bristepunktet hehe:) håpe du sleppe å gå så lenge øve,for ditta e drit:)

Eg fekk meldinger før termin,men dagen itte termin begynte det for fullt..slutta å levera guttongen i bhg for da blei så masse mas...da hjelpe ikkje akkurat på humøret å bli mast på,klikke jo for ingen ting..i dag e eg 10 dagar øve,så kjenne eg e på bristepunktet hehe:) håpe du sleppe å gå så lenge øve,for ditta e drit:)
Føler med deg ,og håper du blir ferdig innen 24 timer ♡

Jeg offentliggjorde ikke graviditeten for andre enn de eg har kontakt med. Så ble ikke mas her fra andre enn besteforeldre. Angrer på at besteforeldre fikk vite med en gang etter fødsel. Kunne godt hatt fred litt lengre..

Er to dager over. Sier bare at siden jeg er i så god form så skjønner vel ikke bebisen at hun skal ut. ;) Sier "gooood tid ennå!"

Men jeg vil jo ha henne ut. NÅ. Hehe!

Jeg hadde telefonen på lydløs og gadd ikke svare noen, om de var i tvil om jeg fortsatt var i live fikk de heller kontakte sambo. Men det maset som var etter lille kom til verden derimot, DET var jeg ikke forberedt på!!! Det var virkelig helt texas oppi alt "ammestyret".

Mas her også fra oldeforeldre :-/ . Og hvis jeg ikke svarte så ringte di mammaen min som skulle være med på fødselen, og hvis hun ikke svarte ringte hun far min :-P... Jeg ble irritert og tenkte på di andre 364 dagene i året der di ikke bryr seg (kontakter meg) ... Men ingen skulle få vite når det var gang, men plutselig dro det lengre ut enn planlagt, så da viste folk det likevel :-P... Men, men

Jeg klarte å holde maska denne gang og svarte at babyen ikke har arvet min utålmodighet i alle fall. Så gikk jeg hjem og gråt, hehe, skikkelig hormonbombe :P

Jeg klarte å holde maska denne gang og svarte at babyen ikke har arvet min utålmodighet i alle fall. Så gikk jeg hjem og gråt, hehe, skikkelig hormonbombe :P
Godt å høre det er fler :)

Det der kjenner jeg meg igjen i! Men med første, da. Helt utrolig hvordan folk maste... Her kom det kun fra svigermor og samboers mormor, men det var meldinger HVER dag, gjerne to-tre stykker...
De mener jo ikke noe vondt med det, men angrer nesten litt på at jeg ikke rett og slett ba dem holde kjeft. :P En er jo veldig utålmodig selv, og så maser folk som om en kniper igjen med vilje...
De var faktisk sånn at jeg vurderte å lyve om termin denne gangen... Men nå ble jeg satt igang en uke før termin pga lav vekst. Kanskje like greit...

Back
Topp