Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så flenk dokker e. Her e strekkinga lagt på hylla. Kan ikke akkurat skryte på mæ de store prosjektan heller da.. Strekka litt læsta når æ va i permisjon me prinsessa, men så lærte æ mæ å strekke da oxo.
Mortil1venternr2.... Denkjolen var nydelig! Skulle ønske jeg fikk til hekling! Skal læres!!!
Har ikke begynt på noenstrikkeprosjekt enda. Lurer på å strikke noen fine små sokker og votter. Hr et nydelig hentesett fra storesøster med bukse, jakke og lue. Vil gjerne bruke det om igjen. Tenker at jeg vil lage sokker og votter som matcher, men det blir lett, siden det er ecru-farget. Har også et nydelig vognteppe som søsteren min strikket til førstemann, vil gjerne bruke dette om igjen også
jeg holder på med en vest jeg begynte på til storebror, str 2 år, den er nok for liten når den blir ferdig, så.... jeg har lagt den litt på hylla!!
Ikke noen strikke-guri skjønner jeg! Men før jeg fikk gutten min strikket jeg to og heklet ett teppe til han!! Så må strikke/hekle noe til denne babyen også!
Jeg har ikke begynt på noe til lillerosin enda. Men tenker det blir et sett eller 2. Har planer om å hekle vognteppe også.
Nå hekler jeg et digert teppe av alle restene mine. Det tar evigheter