Hva strikker vi?

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg begynte i går på Marius vognteppe i grått og grønt :)

Er det andre som har startet på noen prosjekter?

ImageUploadedByBV Forum1371979472.065333.jpg
ImageUploadedByBV Forum1371979483.875786.jpgImageUploadedByBV Forum1371979496.759245.jpg

Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)

Det blir sikkert fint. Fine farger! :)
Jeg er ikke så flink til å strikke så den jobben får noen andre ta ;)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Har strikket en liten lue, ble inspirert nå, skal skal se hva jeg har av garn og finne en lett og grei oppskrift å bryne meg på.

Jeg er FORELSKET i Risa Rosa posen, men har ikke 3000,- til en vognpose :P Så jeg har laget mitt eget lille prosjekt, der jeg heller strikker dynetrekk til dundyna :D Jaja, vi får se hvordan det blir :) Også har jeg begynt på babybooties :) Skal også strikke mariusteppe, men vil vente til ul tror jeg, sånn at jeg kan få litt kule farger på det. Blir masse strikkinga på meg og også masse sy-prosjekter. Bestilte symaskin så fort jeg skjønte jeg var gravid :P

Jeg er FORELSKET i Risa Rosa posen, men har ikke 3000,- til en vognpose :P Så jeg har laget mitt eget lille prosjekt, der jeg heller strikker dynetrekk til dundyna :D Jaja, vi får se hvordan det blir :) Også har jeg begynt på babybooties :) Skal også strikke mariusteppe, men vil vente til ul tror jeg, sånn at jeg kan få litt kule farger på det. Blir masse strikkinga på meg og også masse sy-prosjekter. Bestilte symaskin så fort jeg skjønte jeg var gravid :P
Risa rosa posene er helt nydelige ja. Ikke råd jeg heller, så får bruke den jeg allerede har. EasyKid.. Lyst på fint teppe å legge over da, så når det blir offesielt tror jeg at jeg skal høre om noen kan strikke et fint teppe til meg (babyen)

Termin 1.februar 2014

Det mønsteret på den posen er så lett å strikke, kan man rett og vrang, kan man strikke dette :) Sikker på du klarer det selv :) Jeg har laget mønster selv med et garn fra Nille som er veldig tykt, ergo bruker man tykke pinner og det går fort :)

Jeg prøvde litt i påsken, men kom ikke akkurat langt..
Hva slags garn anbefaler du å bruke?

Termin 1.februar 2014

jeg driver på å strikker en genser til meg selv! i alpacca ull :) må bli ferdig med den før jeg starter nye prosjekt. Er ikke så god å strikke, men må nok prøve meg på noe baby-relatert etterpå. Kanskje ett teppe :)

Jeg prøvde litt i påsken, men kom ikke akkurat langt..
Hva slags garn anbefaler du å bruke?

Termin 1.februar 2014

Jeg bruker et hobbygarn fra Nille, husker ikke helt hva det heter nå. Det er tykt og godt og i ren ull, så det er varmt :) Skal sjekke navnet senere i dag :)

Her er dynetrekket mitt ;) Litt under halvveis ferdig :) Litt mørkere her enn i virkeligheten. Skal ha bakside av babycord, men vêr ikke om jeg skal ha kjønnsnøytral farge eller typisk rosa/blå. ImageUploadedByBV Forum1371992691.688063.jpg

Jeg bruker et hobbygarn fra Nille, husker ikke helt hva det heter nå. Det er tykt og godt og i ren ull, så det er varmt :) Skal sjekke navnet senere i dag :)
lurer på om jeg brukte det da i vinter.. tror jeg vet hvilke du mener..
skal øve meg litt til jeg, så kanskje jeg kan klare å lage et teppe...

Ulrikka heter det, og er veldig godt å strikke av :) blir nok mye strikking og søm på meg, men vil nok vente litt til vi vet kjønn. Syns det blir kjedelig å strikke i beige, grått og hvitt i lengden ;) Men har noen prosjekt liggende så tror ikke jeg blir arbeidsledig ;)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

1372019201794.jpg

Rillejakke til fremtidig storesøster :)
Termin 20. februar 2014

Holder på med et ullpledd til Amanda-prosjektet. Og heldress til andremann som eg aldri blir ferdig med. Er ferdig med dressen til 4-åringen og bør snart bli ferdig med den andre hvis de skal kunne bruke dem. Men å strikke heldress i str 2 og 4 år på pinner 2 og 1/2 gjør eg ALDRI igjen!!!!

Back
Topp