Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Risa rosa posene er helt nydelige ja. Ikke råd jeg heller, så får bruke den jeg allerede har. EasyKid.. Lyst på fint teppe å legge over da, så når det blir offesielt tror jeg at jeg skal høre om noen kan strikke et fint teppe til meg (babyen)Jeg er FORELSKET i Risa Rosa posen, men har ikke 3000,- til en vognposeSå jeg har laget mitt eget lille prosjekt, der jeg heller strikker dynetrekk til dundyna
Jaja, vi får se hvordan det blir
Også har jeg begynt på babybooties
Skal også strikke mariusteppe, men vil vente til ul tror jeg, sånn at jeg kan få litt kule farger på det. Blir masse strikkinga på meg og også masse sy-prosjekter. Bestilte symaskin så fort jeg skjønte jeg var gravid
![]()
Jeg prøvde litt i påsken, men kom ikke akkurat langt..
Hva slags garn anbefaler du å bruke?
Termin 1.februar 2014
Her er dynetrekket mittLitt under halvveis ferdig
Litt mørkere her enn i virkeligheten. Skal ha bakside av babycord, men vêr ikke om jeg skal ha kjønnsnøytral farge eller typisk rosa/blå. Vis vedlegget 19668
Nydelig! Så flink du er! Hvor kan jeg finne mønster til denne?Her er dynetrekket mittLitt under halvveis ferdig
Litt mørkere her enn i virkeligheten. Skal ha bakside av babycord, men vêr ikke om jeg skal ha kjønnsnøytral farge eller typisk rosa/blå. Vis vedlegget 19668
lurer på om jeg brukte det da i vinter.. tror jeg vet hvilke du mener..Jeg bruker et hobbygarn fra Nille, husker ikke helt hva det heter nå. Det er tykt og godt og i ren ull, så det er varmtSkal sjekke navnet senere i dag
![]()