Tusta
Blir kjent med forumet
Det er så fint [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 229353 Ferdig med bolen så i dag fikk jeg startet på armeneprøver meg på boblestrikk og det var egentlig et veldig greit mønster!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så fint [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 229353 Ferdig med bolen så i dag fikk jeg startet på armeneprøver meg på boblestrikk og det var egentlig et veldig greit mønster!
![]()
Kant rundt bena pluss montering igjen [emoji4]

Kjære vene så nusselig ! Skal selv strikke den jakka og buksa, venter bare til jeg får vite hva slags farger jeg skal brukeHar strikket babyteppe og holder på med siste arm på en babyjakke
![]()
Strikker hentesett i hvitt og bruker rosa/blå knapper når vi får vite kjønn [emoji4]Kjære vene så nusselig ! Skal selv strikke den jakka og buksa, venter bare til jeg får vite hva slags farger jeg skal bruke![]()
Strikker hentesett i hvitt og bruker rosa/blå knapper når vi får vite kjønn [emoji4]
Har begynt på en body idag[emoji7] Jordmor var ganske sikker på at det er ei jente i magen så da tar jeg sjangsen på å strikke i lys lilla![]()
Jeg fant den i en bok som heter myk start, den heter fuglemammas omslagsbody[emoji4]Oj, Den var kjempefin! Hva heter mønsteret? [emoji846] jeg kan dessverre ikke å strikke selv, men har heldigvis noen i familien jeg kan spørre [emoji6]
Tenkte å begynne på et rosa teppe litt seinere i dag!
Orker ikke å strikke i grått osv, så strikker et av hvert, og da går det som blir feil farge til Amandaprosjektet[emoji175]
Jeg vet[emoji7][emoji7][emoji7] gleder meg til masse nye strikkeoppskrifter[emoji177][emoji177] De har så mye fint[emoji4]nye klompelompe boken kommer snart![]()