Hva strikker du?

Tusta

Blir kjent med forumet
Jeg har fått helt dilla på strikking og lurer på hva dere strikker?
Jeg har strikket babytøfler, holder på med min aller første babyjakke og skal begynne på ett babyteppe når den er ferdig :)

Kanskje du vet om noen fine gratis oppskrifter?:)

Jeg holder på med ribbebukse som kan vokse med babyen. Lager kjedelige prosjekt mens jeg venter i spenning på å få vite kjønn. Under tre uker igjen [emoji7][emoji7]

Så gøy :happy::happy::happy:
Ja det blir greit å kunne bruke farger! Nå går alt i grått og hvitt xsmile8
5 uker igjen før jeg får vite kjønn. Tiden går så seint :wtf:

Har strikket babyteppe og holder på med siste arm på en babyjakke
d84e0fade9790f74f30c766ed563b26e.jpg

Kjempefint mønster! Jeg har akkurat strikket megselv en jakke med det som ser ut til å være samme mønster [emoji12]

Strikker babyteppe i puddergrønt, rettstrikk fra hjørne til hjørne:))

Jeg har strikket i mangen år og har hatt kjempe produksjon til plutselig miste lystenHåper den kommer tilbake.

Jeg har strikket noen luer og sokker, holder på med en selebukse som tar tid fordi jeg er så sliten på kvelden når jeg får satt meg til at jeg ikke orker å strikke så mye om dagen! Håper energien kommer tilbake snart...

Jeg er akkurat ferdig med vestlandsskjørt til snuppa mi på 8år. Tenkte å strikke meg et selv også. Skal bli student til høsten i tillegg til jobb så jeg tror jeg må overlate strikkingen til farmoren til barna mine.

Jeg strikker fortiden på en babybukse og har enda et par sokker på pinnene... det er så kjekt å ha med i veska!! :D

Hehe Ja, jeg har det med over alt ;)
Ble ferdig med babyjakke nå i kveld.
Mangler knapper enda, men det får vente til jeg vet hvilken farge de skal ha :happy:

30d31f90d35af1cd72f6a2d2b91f5b0a.jpg

Endelig fått tilbake litt strikkelyst [emoji4] Har fått satt ermene inn på samme pinne som bolen så nå er det bare raglansfelling igjen (+montering...)
Kjøpte meg også boka Kjærlighet på pinner av Lene Holme Samsøe og har planer om å kjøpe garn til hjem jakka etter at dette prosjektet er ferdig.

Strikker på et babyteppe i dobbel perlestrikk og en babyjakke for øyeblikket :-)

Holder på med et enkelt babypledd, og har garn liggende til ett til babypledd/teppe (må ha noe lett å strikke på) :D

Back
Topp