Hva strikker du?

38d482596811302dade61cd786407990.jpg

Kant rundt bena pluss montering igjen [emoji4]

Så flinke dere er! Er så koselig å se hva dere lager :)
Jeg lurer på om noen av dere har sett /strikket en sovepose (for å ha på i senga) uten ermer og snøring i bunnen for enkle bleieskift? Har dere evt bilde?
Skal spørre mamma om hun kan strikke det :)

Har to ufo`er liggende, en selebukse til spiren min og en body til min kusines gutt som kommer i noeveber...
Jeg har helt mista lysta om dagen... Blanding av varmen og mangel på overskudd antagelig... Håper å få den igjen snart, i allefall etter OUL når jeg forhåpentligvis kan bruke farger

Jeg strikket ikke, men jeg hekler! Holder nå på med et nydelig babyteppe i ull, og skal også starte på både cardigan, bukser og "sko" når vi får vite hva det blir :) koser meg ekstremt mye mer med heklingen når jeg veit det er til min egen lille spire :happy:

Har begynt på en body idag[emoji7] Jordmor var ganske sikker på at det er ei jente i magen så da tar jeg sjangsen på å strikke i lys lilla
6e3c083c4bfa9ecb79e7fb1e823efe40.jpg

Har begynt på en body idag[emoji7] Jordmor var ganske sikker på at det er ei jente i magen så da tar jeg sjangsen på å strikke i lys lilla
6e3c083c4bfa9ecb79e7fb1e823efe40.jpg

Oj, Den var kjempefin! Hva heter mønsteret? [emoji846] jeg kan dessverre ikke å strikke selv, men har heldigvis noen i familien jeg kan spørre [emoji6]

Oj, Den var kjempefin! Hva heter mønsteret? [emoji846] jeg kan dessverre ikke å strikke selv, men har heldigvis noen i familien jeg kan spørre [emoji6]
Jeg fant den i en bok som heter myk start, den heter fuglemammas omslagsbody[emoji4]

Den er kjempefin, og så lett å strikke. Strikka den til nevøen min for 4 år siden. Han ble dessverre omtrent født med atopisk eksem, så han kunne ikke bruke den. Men min 1-åringe arva den, og brukte den litt :)

Tenkte å begynne på et rosa teppe litt seinere i dag!
Orker ikke å strikke i grått osv, så strikker et av hvert, og da går det som blir feil farge til Amandaprosjektet[emoji175]

Går det ann å slette denne? Altså 2 kommentaren der jeg på et vis kopierte min egen tekst? Kom borti og prøver desperat og slette men aner ikke hvordan jeg kan slette[emoji22]

Last edited:
nye klompelompe boken kommer snart :woot::woot:
Jeg vet[emoji7][emoji7][emoji7] gleder meg til masse nye strikkeoppskrifter[emoji177][emoji177] De har så mye fint[emoji4]

Back
Topp