Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg holder på med den lillemor-buksen fortsatt jeg. Hatt noen dager jeg ikke har orket å strikke fordi jeg har begynt å jobbe 50 % igjen og er helt skutt når kvelden kommer, i tillegg til at det ikke har vært tid fordi det har gått rett fra jobb til kjøring hit/dit og så møter på kvelden. Skal få strikket litt nå i ettermiddag tenkte jeg. Det er jo så koselig.
Vi har heldigvis litt tid igjen![]()
Hahaha! Verste er at jeg trenger den tiden alså, går usedvanlig sent med meg og det er en hel del andre ting som skal gjøres også. *svett*
Føler med degHar innskrenket prosjektene her til hva jeg VIRKELIG ønsker få ferdig før termin. Så får resten blir bonus
![]()
Sant sant. Jeg gleder meg til garnet fra Garnius kommer nå, til alle de prosjektene jeg har planlagt. Det som kommer i tillegg for min del er en del praktisk som ikke har noe med håndarbeid å gjøre. Hvis jeg i tillegg skal jobbe +/- 50 %, hvis jeg klarer det, så skal det holde hardt kjenner jeg. Er ganskje kjørt både fysisk og psykisk.