marri86
Glad i forumet
Wow!! Så morsom den rumperen er, hvor er den fra?
Kjøpeoppskrift.Her er linken;
https://www.greteshandarbeid.no/products/sapebobleromper
Har laget luer i bobler før så det var ikke no problem for meg å lage den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! Så morsom den rumperen er, hvor er den fra?
Skal prøve meg på en Oslodress, bare i veldig fint garn slik at babyen kan ha den på når vi drar hjem[emoji4] Har strikket noen Osloanorakker, så det hadde vært kult å få til en dress...
De har jeg ikke sett før, må googles![]()
Knallfine!!Oppdaget den ved en tilfeldighet, men synes den er råfin[emoji4] Skal strikke den i veldig fin og lett ull[emoji4]
Knallfine!!
Her blir det påbegynt david-jakke fra klompelompe om ikke så lenge - må bare bestemme farge først - som kan gå til begge kjønn, da vi ikke fikk vite kjønn 100% på OUL
Noen tips?.
Jeg elsker grønt, så her blir det nok mye grønt til den lilleHer blir det påbegynt david-jakke fra klompelompe om ikke så lenge - må bare bestemme farge først - som kan gå til begge kjønn, da vi ikke fikk vite kjønn 100% på OUL
Noen tips?.
Grønt er fint! Jeg vurderer gult, eller kanskje MarineJeg elsker grønt, så her blir det nok mye grønt til den lille![]()
Den har jeg så lyst til å kjøpeI dag skal jeg kikke i den nyeste klompelompe-boken, gleder meg til å finne noen strikkeprosjekter til høsten.. og noe mamma kan kose seg med, hehe![]()