Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke begynt til babyen enda, holder på med en genser til eldste som skal bli ferdig før jeg begynner til babyen
Startet på genseren rett før formen ble dårlig ap har vært strikkepause en stund, men er igang igjen nå
Første til babyen blir ankersdrakt![]()
Jeg strikker ikke, men både min mor og mormor strikker, så moren min skal strikke teppe og mormor skal strikke hentesett [emoji170] Vis vedlegget 266541
Jeg kommer til å ønske meg hentesettet fra mor og svigermor også. Selvom jeg strikker selv, så er det stas å få gaver også [emoji173]️
Jaa, må bare vite kjønn så jeg får valgt fargeDen er så fin! Tror den må komme pinnene etterhvert [emoji4]
Jeg strikker ikke, men både min mor og mormor strikker, så moren min skal strikke teppe og mormor skal strikke hentesett [emoji170] Vis vedlegget 266541
Jeg har det teppet der fra førstemann, veldig fint teppe. Stort og deilig![]()
Mamma har begynt på et teppe til lille [emoji169] vet jo ikke kjønn enda, men jeg elsker gult og hadde nok valgt gult teppe uansett, så det er ikke så mye å lure på...![]()
Jeg har strikket masse allerede, begynte lenge før jeg ble gravid. Mye av det er o i feil farge da, men det får vi bruke på hjemmedager.
Favorittoppskriften min er Trultemor-buksedress fra Klompelompe, den har jeg strikket veldig mange av. Strikker beina lange, slik at det blir en hel bukse. Har også strikket en del Go'klompen-bukser, dog uten mønster i siden. Veldig greie og enkle bukser.
Nå som jeg vet det blir jente, blir det nok noen kjoler og litt slikt, og mye mer jentefarger fremover. Er sååå lei av å strikke nøytralt nå!
Er dere på Ravelry?
Holder på med en lilla go'klumpen bukse og hekler et lappeteppe. (Litt enkelt,men har akkurat lært å hekle litt. Skal og legge til personlige detaljer i rutene. Hvis jeg får gutt så får storesøster det som sengeteppe)
Vis vedlegget 268093
Ellers er jeg ferdig med;
Vis vedlegget 268095 Vis vedlegget 268096 Vis vedlegget 268097
Har og strikket en kjappstrikket drakt, pilotlue,noen votter og tøfler i sennepsgult. Har ikke bilde her og nå
Så koselig at dere strikker til januarbabyene![]()
Hos nettbutikken våres Bluum finner dere flere flotte strikkepakker
https://bluum.no/babystrikk/
Disse babykoseposene syntes jeg er så herlige
https://bluum.no/produkt/kosepose-stork-rosa/