Hva str???

McQeen

Gift med forumet
Hva str bruker gullene deres i klær nå da??.....di vokser så fort men er jo litt kjekt å vite hvor i lande gullet mitt ligger å forhold til andre.

Gullet mitt bruker stortsett str.62 nå.

her bruker vi fortsatt str 50[:D]  blir nok snart 56 om ei ukes tid. han var 49 cm ved fødselen

ORIGINAL: Lisa85

her bruker vi fortsatt str 50[:D]  blir nok snart 56 om ei ukes tid. han var 49 cm ved fødselen

signerer

Bruker 56, men det er nok ikke lenge før vi hopper videre..[:D]

vi bruker str 50 ennå..enda han var 51 cm når han ble født..
Det ser ut som det er på tide å bytte buksene snart, men bodyene er fortsatt passe..

Emma var 47 når hun ble født, så her går det nok i 50 en stund til [:D]

Sebastian var 51  når han ble født, men han går fint inn i str 50 enda, 56 er det noen plagg som er litt store faktisk, men er nok ikke lenge før 50 er for lite!!!

ORIGINAL: linitus

Sebastian var 51  når han ble født, men han går fint inn i str 50 enda, 56 er det noen plagg som er litt store faktisk, men er nok ikke lenge før 50 er for lite!!!

Sånn er det her oxo..
Noah var 51 når han ble født..Bruker noe 50 og noe 56 her..

I går la jeg vekk klærne i str 50, så nå bruker vi kun str 56. Ida var 52 cm når hun var født. Det er så trist å legge bort noen av klærne, de var så søte og så har vi ikke fått brukt de nok..... (bu-hu).

ORIGINAL: 2barn

I går la jeg vekk klærne i str 50, så nå bruker vi kun str 56. Ida var 52 cm når hun var født. Det er så trist å legge bort noen av klærne, de var så søte og så har vi ikke fått brukt de nok..... (bu-hu).

Vi har ikke brukt klær i det hele tatt vi..
Det har vært så varmt at han har ligget i bleia..-vi har kun hatt på han klær når vi har vært på butikken eller noe, og det er ikke så lenge om gangen... [&:]
Gleder meg til vi får brukt noen av klærne hans.. [:)]

Leon bruker str 56, har ikke giddi å kjøpe 50 da han var 51 da han ble født. Han blir nok på denne str en goood stund enda.. [:)][:)]

Gleder meg så masse til de kan bruke litt større klær jeg! Fant f.eks en kjempenydelig kåpe på Hennes og Mauritz i går! Den var sååå herlig!! [:D] Nå går det mest i bodyer...

d so e str 50 e før d meste før smått.. str 56 passa å noke i str 62 passa..
ho va 48 cm når ho blej født..[:)]

Erik bruker størrelse 50 og 56 [:)]

Prøvde 62 i dag og jommen meg passet det. Buksene var litt lange, men bra!!

Guttungen min bruker noe i str. 56 men mest str. 62
han er 4 uker idag, veier 5056 gram og er 60cm. lang. (var 4110gram og 54cm. lang ved fødsel)

Her går det bare i str 50 foreløpig og noe av det drukner han i..

Thea Emilie var 47 cm lang da hun ble født så hun druknet i str 50 lenge. Nå har noen av bodyene blitt litt korte, en joggebukse i str 50 er alt for stor fremdeles og sokkene i "new born" størrelse er alt for små [:D] Thea har lange føtter [:D]

Gleder meg til å ta i bruke de andre størrelsene, bare hun ikke vokser alt for fort ut av de neste størrelsene da [:D]

vi har aldri brukt 50, vi ... Magnus var 51 cm da han ble født, så vi gikk rett på 56. Men nå har plutselig bodyene i 56 blitt litt korte, så vi har begynt litt med 62. Vi har fått så mye fint i gave i 62. [:)]  Bukser og gensere i 56 passer fortsatt. Litt vemodig at bodyen til hentesettet hans er blitt for liten...

Natalie bruka str56.Va 49 cm når hun kom til..

Back
Topp