hva stemmer?

Strikkeguri

Elsker forumet
ja får bare si med en gang at JA, jeg har begynnt å bli "nervevrak" sånn da er det sagt, men med det så følger det en del spørsmål.....føler at jeg bare ringer i hytt å pine til st.olavs for tiden med alle mulige teite spm.  det jeg lurer på nå, må jeg slutte med metformin når jeg begynner på synarel spray?? og puregon penn?

og det andre jeg plutselig måtte bekymre meg for er at alle plasser jeg leser så står det SYNARELA (på nett, her og i brevet fra st.olavs) men på pakningne jeg har med spray står der SYNAREL....er det det samme eller?? grunnen til at jeg ble i tvil er at jeg har en venninne som også bruker den sprayen og hun hadde først brukt noen flasker som det stod synarela på, og når hun måtte kjøpe mer så hadde det visst stått synarel på de nye og pakkningsvedlegget hadde ikke vært likt heller....så nå ble jeg i tvil her!!

ok tusen takk for svar Gunn Elin [:D] har du begynnt å strikke på det jeg sendte deg mønster av forresten?? (ps regner du uke 7 fra første mens dag eller uke 7 etter du begynnte på spray??)

ORIGINAL: GunnElin

brukte gonal-f og suprecur

Jeg også brukte dette ved alle forsøkene [:D]

ja du må ikke slutte med metformin, det gjorde jeg siden jeg ikke visste, men det likte di overhode ikke at jeg gjorde og måtte starte med en gang igjen.. jeg brukte da menopur og synarela, denne gang skal jeg bruke puregon og synarela..

ORIGINAL: siwro

ja du må ikke slutte med metformin, det gjorde jeg siden jeg ikke visste, men det likte di overhode ikke at jeg gjorde og måtte starte med en gang igjen.. jeg brukte da menopur og synarela, denne gang skal jeg bruke puregon og synarela..

skal du fortsatt gå på metformin når du skal bruker puregon og synarela?? off jeg skulle jo ringe de å høre i dag tenkte jeg, men vips var klokken 3 og jeg hadde glemt det!! jaja får heller la være å ta i dag da så ringer ejg å hører for morgen dagen!! men tusen takk for tilbakemelding

ja skal gå på det til jeg er blitt gravid og da enda litt til[:D]
ORIGINAL: Solstranda

ORIGINAL: siwro

skal du fortsatt gå på metformin når du skal bruker puregon og synarela?? off jeg skulle jo ringe de å høre i dag tenkte jeg, men vips var klokken 3 og jeg hadde glemt det!! jaja får heller la være å ta i dag da så ringer ejg å hører for morgen dagen!! men tusen takk for tilbakemelding

Synarel og synarela er såkalte synonympreparater. Det vil si at det er samme virkestoff men forskjellig produsent. Har ikke noe å si om du tar den ene eller den andre [:)]
Uansett skal du alltid følge det legen har sagt i forhold til dosering fremfor det som står på pakken. Så pakningsvedlegget kan godt si to forskjllige ting, men det har lite å si så lenge virkestoffet er det samme og legen har bestemt dosen din.

Lykke til med oppstart! [:)]

gunnelin ville bare si det jeg fikk beskjed om og gå til uke 12.. hvor mye metformin tar du om dagen da?

Back
Topp