Hva stemmer dere??

ORIGINAL: Sunroad84

Blir i hvert fall ikke rødt.. for JEG vil ha SV ut av regjering..

sign!

ORIGINAL: Rufsetrollet

Blir i hvert fall ikke rødt.. for JEG vil ha SV ut av regjering..

sign!

Hvorfor det egentlig???

[:)]

Stemt ap jeg[:)](heller jens enn jensen[8D]) Og nei er ikke derfor jeg har stemt ap...

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Rufsetrollet

Blir i hvert fall ikke rødt.. for JEG vil ha SV ut av regjering..

sign!

Hvorfor det egentlig???

Jeg stemmer høyre.

Jeg bor en av de kommunene som har flest millionærer i forhold til innbyggertallet. "Vi" håver inn penger på fiskeri og har Norges største fiskeflåte. MEN kommunen vår er på konkursens rand. Har knapt råd til skolebøker til barna våre. I min lille bygd, er det ildsjeler som står på og samler inn penger som vi egentlig burde fått fra staten. Vi betaler skatt til kommunen, og hva får vi igjen av det? Sykehjemsplasser i Oslo??
Dessuten vil jeg se mer av de pengene jeg tjener.
Da farmor døde, måtte min far og hans søsken betale AVGIFT til staten av arven de fikk av henne. Penger som var hennes, og som hun allerede hadde skattet for.....!!!!! DET ser jeg ikke logikken i.

Med det er ikke bare dette som er mine hjertesaker, men jeg har ikke tid til å diskutere, for jeg skal lese "soga om Ramnkjell Frøysgode" til i morgen og skrive ett lite referat fra to kapittler.... Har også en masse jeg må gjøre før jeg legger meg.

Men godt valg i morgen alle sammen[:D] og stem blankt dere som ikke har peiling på hva dere skal stemme, så har dere i alle fall brukt stemmeretten deres[:D][:D]

AP

Stemmer frp, for de vil ikke sende alle pengene ut av landet, men faktisk fikse litt opp her i norge og. Og mye pga innvandringspolitikken[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg skal stemme FRP.

Hovedgrunnen er pga innvandringspolitikken og kriminalpolitikken..

Samt at de vil privatiserer mere sånn at sykehus køene går betraktig ned. Jeg er også for å fjerne arveskatten!! Samt masse masse mere!

sign bare at jeg stemte i dag

Jeg skal stemme FRP.

Samt at de vil privatiserer mere sånn at sykehus køene går betraktig ned. Jeg er også for å fjerne arveskatten!! Samt masse masse mere!

Sign [;)]

AP

Stemmer FrP.

ORIGINAL: titta81

Jeg skal stemme FRP.

Sign [;)]

ORIGINAL: titta81

Jeg skal stemme FRP.

Sign [;)]

FrP, for bla å bevare et aktivt næringsliv slik at vi har mulighet til å opprettholde et velferdssystem også i fremtiden. Innvandringspolitikk, samferdsel mm.

ORIGINAL: barba

FrP, for bla å bevare et aktivt næringsliv slik at vi har mulighet til å opprettholde et velferdssystem også i fremtiden. Innvandringspolitikk, samferdsel mm.

Men vet du ikke at alt man vet om økonomi og lavskattland peker mot at FRP's økonomipolitikk vil ha motsatt effekt av det de vil ha velgere til å tro?

Les her; http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15265224&mpage=1&key=Frp�

Jeg stemmer RØDT, grunnen til dette er at de snakker fra levra, de sier hva de mener de er en vakbiksje for vanlige arbeidere med lønn under 200 000 i året de slenger ikke dritt om andre, RØDT er et av de få partiene som har konsentrert seg om valget ikke om og slenge dritt om de andre partiene derfor stemmer jeg RØDT.
pluss at jeg ikke støtter krigen i Iak eller Afghanistan, jeg vil skille stat og kirke, jeg vil ut av Nato og er absolutt imot et EU medlemmskap noe RØDT kjemper hardt for at vi ikke skal inn i. og sist men ikke mist, de er avgjørende for en fortsatt rød/grønn regjering.

Back
Topp