Hva stemmer dere??

Min stemme går til AP.
Jeg tenker ikke bare på nåtid og meg selv, men på fremtiden og de som skal bo i Norge om endel år.
Veldig imot privatisering, veldig for rettferdighet og like goder for alle uansett hvor mye penger de har.

Stemmer FRP, var i tvil for jeg pleide å stemme KRF. Men jeg føler at KRF har blitt feige å prøver å si ting bare for å føye andre.
Stemmer FRP pga Israel politikken, innvandring politikken og familiepolitikken. Det har ikke vært ett enkelt valg ettersom de plutselig kom på dette med aktiv dødshjelp. Men måtte bestemme meg og da synes jeg FRP hvertfall tørr stå fram å ytre meningene sine og dekker ikke over for å føye andre...

De har jo sittet i regjering i 4 år nå og ser ikke helt at det har blitt bedre innen helsenorge.
Dere vet at med private sykehus så skal faktisk staten være med å sponse slik at det ikke blir noe dyrere og stort klasseskille? Det er aldri snakk om noe USA-tendenser.

ORIGINAL: AB

Stemmer FRP, var i tvil for jeg pleide å stemme KRF. Men jeg føler at KRF har blitt feige å prøver å si ting bare for å føye andre.
Stemmer FRP pga Israel politikken, innvandring politikken og familiepolitikken. Det har ikke vært ett enkelt valg ettersom de plutselig kom på dette med aktiv dødshjelp. Men måtte bestemme meg og da synes jeg FRP hvertfall tørr stå fram å ytre meningene sine og dekker ikke over for å føye andre...

Lest denne?  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15265224&mpage=1&key=Frp�

ORIGINAL: Katie85

De har jo sittet i regjering i 4 år nå og ser ikke helt at det har blitt bedre innen helsenorge.
Dere vet at med private sykehus så skal faktisk staten være med å sponse slik at det ikke blir noe dyrere og stort klasseskille? Det er aldri snakk om noe USA-tendenser.

USA er faktisk forbildet for borgerlig poliikk hvis du ikke vsste det.. Lurer på hvor de sal ta penger i fra til alt de skal finansiere med mindre skatt og avgifter..

ORIGINAL: BMWtøsa

Skal stemme frp[:)]

Enda etter å ha lest dette?
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15265224&mpage=1&key=Frp�

ORIGINAL: Sicily

Lest denne?  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15265224&mpage=1&key=Frp�

ja, jeg har lest den. Å jeg har allerede stemt, så det er for seint å endre min mening[;)]

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Hehe, dine grunner for å stemme FRP er omtrent nøyaktig de samme grunnene til at jeg IKKE stemmer FRP...

hehe.. sånn er det når man er forskjellige[;)]

Hvorfor henge seg så oppi hva andre stemmer???
Er vi ikke alle forskjellige å har forskjellig meninger?

Vet at jeg hvertfall IKKE stal stemme FRP

Blir i hvert fall ikke rødt.. for JEG vil ha SV ut av regjering..

Stemmer Ap fordi jeg er opptatt av et rettferdig samfunn der alle kan få det de trenger uavhengig av inntekt. Jeg er veldig mot tankegangen om at de som har mer penger skal få flere goder. De er jo ikke mer verd som mennesker fordi om de har flere materielle verdier. Jeg synes fellesskole, statlige fellesgoder som sykehus, helsestasjon, jordmor, osv er viktig. Mitt mennesksyn plasserer meg på venstresiden av politikken. Derfor er jeg for partiene på venstresiden, og det kunne ikke falle meg inn å stemme noen av dem på høyresiden som jeg mener står for mer egoisme, mer til de som allerede har mest og mer til de som klarer seg best.

Ditto

skal ikke stemme jeg..

1.har ikke peiling på va noen av de står for.
2.ikke fått valg kort pga flytting og slik
3. de holder aller dt de låver uanz

Tror ikke jeg kommer til stemme imårra..
1. Jeg skjønner meg ikke på politikk.
2. Aner ikke hva de forskjellige partiene står for.

Tidligere gangene jeg har stemt så har lixom bare "hengt meg med på bølgen" over hva andre har stemt.
Kunne seff ha blitt med på bølgen i år å, men denne gang er jeg veldig i tvil.
Sist gang stemte jeg AP..

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: MammaTilEmilie

hvordan er det me Sfo og kontantstøtte og familie i sv og ap då?

sv og ap vil avskaffe kontantstøtten.

venstre vil øke den til 5000 for 1 åringene og 4000 for 2 åringene 8tror jeg det var)

stemmer venstre for å beholde kontantstøtten, og for miljøpolitikken, og utdanningspolitikk ol

Hva er utdanningspolitikken til venstre da?

Jeg stemmer blått og håper sårt på regjeringsskifte..
Lei av at staten skal bestemme hva som er best for meg[;)]

Jeg skal stemme FRP.

Hovedgrunnen er pga innvandringspolitikken og kriminalpolitikken..

Samt at de vil privatiserer mere sånn at sykehus køene går betraktig ned. Jeg er også for å fjerne arveskatten!! Samt masse masse mere!

Back
Topp